LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Bil je vegan, zdaj pa se prenažira z nezdravo hrano - njegovi obroki so tako ekstremni, da ga ni za prepoznati!

29-letnik uživa v snemanjih videov, kjer se prenajeda z nezdravo hrano
Ključne besede: Nicholas Perry, Nikocado, hrana, Youtube, ekstrem, bizarno, vegan, debelost, mukbang, noro, obrok
Nicholas Perry je 29-letni ameriški Youtuber, ki že nekaj let snema videe o hrani oz. o tem, kako se prehranjuje. Pred leti, ko se je začel kazati na Youtube je predvsem govoril o svoji veganski prehrani in zdravemu načinu življenja ter ljudi navdihoval s svojimi ''zdravimi vlogi''.Nato pa je leta 2016 sporočil, da ni več vegan in svojim sledilcem obrazložil, da je imel težave z zdravjem, ki mu jih je povzročilo veganstvo - med drugimi tudi nizek krvni sladkor. Spremenil je prehrano in zašel v ekstrem.Začel je snemati videe z drugačno vsebino - ''mukbang videe,''. Mukbang videe so začeli snemati v južni Koreji leta 2010 in temeljijo na temu, da imaš pred seboj ogromno hrane, ki jo ješ pred gledalci in govoriš, kar želiš. S tem je na svojo stran, kjer ustvarja pod vzdevkom More Nikocado pridobil ogromno sledilcev - ima jih že skoraj milijon.Njegova obsesija s hrano pa je kmalu prešla čez vse meje. Marsikdo meni, da mladenič hrane ne spoštuje, posledčino pa ne spoštuje sebe, saj s svojim prenajedanjem ogroža tudi svoje zdravje. Če je še enkoč tehtal manj kot 60 kilogramov, jih ima zdaj krepko čez 120.Nick uživa v hranjenju z nezdravo, mastno in sladko hrano, kar se pozna tudi na njegovi teži, začelo pa mu je pešati zdravje. Medtem ko se prehranjuje za svoje občinstvo, pa velikokrat zganja tudi veliko drame in govori o stvareh iz svojega zasebnega življenja. Mnogim je zabaven, drugi pa pravijo, da je nadležen. Velikokrat posname tudi videe s prijatelji, ki se mu pridružijo pri uživanju ekstremno kaloričnih ''dobrot''.Pravi, da je v hrani našel uteho in se ob tem počuti dobro. Zaveda se, da takšna prehrana ni ravno dobra za zdravje, a se ne sekira. Ima pa tudi kar nekaj dobička iz strani sponzorjev, od katerih redno promovira hrano.