Quantcast
Radio1_v_zivo


Akreditacija za Gimnazijo Celje - Center
| 4. 3. 2021 10:14
Gimnazija Celje – Center je prejemnica akreditacije programa Erasmus +
Ključne besede:     Akreditacija    Gimnazija Celje – Center    program Erasmus +    Gregor Deleja
dijaki
Zaslonski posnetek februarske virtualne mobilnosti projekta Students on the move.

Center Republike Slovenije za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja je Gimnaziji Celje – Center (GCC) podelil Erasmus akreditacijo. Gre za nov mehanizem EU, ki bo v okviru prihodnjega programa v obdobju 2021-2027 omogočal lažjo pridobitev sredstev za projekte mobilnosti na področjih šolskega, poklicnega in strokovnega izobraževanja ter na področju izobraževanja odraslih. Zasluge za uspešno kandidaturo gredo šolskemu E+ timu in vsem udeleženkam in udeležencem več kot dvajsetih evropskih projektov, ki so jih na šoli izvedli v preteklem programskem obdobju. GCC se ob programu Erasmus +, ki je namenjen zlasti mobilnostim in strateškim partnerstvom v šolskem prostoru, uspešno vključuje tudi v programe Evropskih socialnih skladov, Horizon in Creative Europe, ponašajo pa se tudi s statusom Šole ambasadorke Evropskega parlamenta in uspešno sodelujejo v programu MEP (model Evropskega parlamenta).


GCC je leta 2019 prejela tudi Jabolko kakovosti, nacionalno priznanje za najboljše prakse mobilnosti in mednarodnega sodelovanja. Skupaj z ostalimi mednarodnimi projekti, ki niso del programa Erasmus +, se lahko na GCC pohvalijo s široko internacionalno partnersko mrežo, ki obsega že več kot 40 partnerskih institucij po celem svetu, zadnja »širitev« GCC v mednarodni prostor, pa je tudi Konfucijeva učilnica, ki je na šoli začela delovati v tem šolskem letu.



Ne glede na posebne razmere, ki v šolstvu vladajo zaradi pandemije, GCC ostaja aktivna na mednarodnem prizorišču. V tem šolskem letu je šola koordinatorica in partnerka sedmih evropskih projektov ključnih ukrepov 1 in 2 (mobilnost dijakov in učnega osebja ter strateška partnerstva), prav v tem mesecu pa se zaključuje tudi priprava za nov projekt na temo trajnostnega razvoja s partnerji iz Danske, Španije, Nemčije in Poljske. V prihodnjem programskem obdobju si je šola zadala šest strateških ciljev, ki bodo usmerjali projektno delo z evropskimi partnerji: prenos dobrih praks iz tujine za ohranjanje in bogatenje lokalnega okolja, učenje z izkušnjami za trajnostni razvoj, odgovorno potrošništvo, nizko ogljično družbo in zdrav življenjski slog, digitalizacija procesov, povečanje števila (ob)šolskih dejavnosti na področju STEM, povečanje deleža avtentičnega in izkustvenega učenja ter vzpostavitev celovitega sistema kariernega razvoja za dijake in učitelje.



"Prožno prehajanje med šolo in okoljem je najbrž tista edina prava pot za učinkovito uresničevanje kurikularnih ciljev za boljšo družbo prihodnosti. Družba iz leta v leto bolj različna, odprta in nepredvidljivo sprejemljiva, za kar »tradicionalne« šolske izboljšave (zlasti učnih načrtov in občasno kakšnega sodobnejšega didaktičnega pristopa) ne zadostujejo več. Četudi projekti za šole predstavljajo velik izziv, so (vsaj na GCC) učinkovit mehanizem za stalno spremljanje in spreminjanje našega dela. Projektna sodelovanja spreminjajo organizacijsko klimo, krepijo številne vrednote, ki sicer sistemsko niso negovane, pa naj si bo to občutek za skupno delo, sprejemanje novih izkušenj in praks, krepitev samozavesti dijakov in učiteljev za znanje v najširšem pomenu, medkulturni in medgeneracijski dialog, solidarnost, odpravljanje socialnih razlik med dijaki. Vsaka pot v tujino prinese vsaj eno potrditev o tem, da odlično delamo tudi doma in da dodatno spodbudo, da številnim tujim obiskom ponosno predstavljamo naše delo in z veseljem opazujemo naše prakse, ki uspešno zaživijo tudi drugod" je ob prejemu akreditacije zapisal Gregor Deleja, ravnatelj GCC in vodja šolskega E+ tima.