Quantcast
Radio1_v_zivo


V aplikaciji #OstaniZdrav zasledili HUDO NAPAKO, ki so jo odpravili šele pred dnevi
Uporabna vsebina | 17. 12. 2020 9:08
Uporabniki so razočarani nad aplikacijo, bo sedaj drugače, ko so težave odpravljene?
Ključne besede:     aplikacija    napaka    težave    covid    okužba    ostanizdrav    popravilo    telefon    prikaz
Foto: Jure Makovec

Ko so v javnost sporočili, da si bo treba na pametne telefone naložiti aplikacijo Ostani zdrav, brez katere žal prehajanje med občinami ne bo mogoče, se je število njenih uporabnikov povečalo kar za tretjino. V samo dveh dneh si je aplikacijo naložilo preko 63.000 uporabnikov mobilnih telefonov, a so ugotovili, da je imela vse do petka hude težave in ni delovala pravilno. 

Aplikacija, v katero vlada polaga veliko upov, ima izjemno slabo oceno, le 1,5 od 5. Zadnje dni je sicer nekaj protivladnih komentarjev, a v glavnem gre za opozorila na zelo resno napako, ki postavlja pod vprašaj smisel te aplikacije.

Težava med zalednim sistemom in aplikacijo

Na ministrstvu za javno upravo so sporočili, da so napako odpravili v petek, ko so nadgradili zaledni sistem. Napako so preučili s pomočjo oseb, ki so napako prijavile na EKC. Šlo je za težavo v komunikaciji med zalednim sistemom in aplikacijo. 

''Sistem za obveščanje o izpostavljenosti bolezni COVID-19 lokalno preveri, ali se kateri koli od teh ujema z lokalno zbranimi oddajnimi kodami. V primeru ujemanja se oceni tveganje in uporabnik prejme obvestilo. Vse se odvija lokalno na uporabnikovi napravi, zato tega podatka nimamo,'' so dejali po poročanju žurnal24.si.

Kako so uporabniki ugotovili, da aplikacija ne deluje pravilno?

Uporabnik je dejal, da je bil pozitiven na testu in je tam dobil TAN kodo, ki jo vnesel v aplikacijo. Vsi, ki so bili okoli njega in imeli naloženo aplikacijo, pa jim je še naprej prikazovalo, da niso bili v stiku z okuženo osebo, čeprav so se nekateri v tem času okužili.

Eden izmed uporabnikov pa je opozoril, da ga aplikacija ni opozorila na tvegan stik, ampak je to izvedel šele, ko jo je sam odprl.

''Ob namestitvi aplikacije ima uporabnik možnost vklopiti prejemanje obvestil. To lahko stori tudi kasneje v nastavitvah aplikacije,'' so pojasnili na ministrstvu za javno upravo in dodali, da ob namestitvi aplikacija vpraša, če se uporabnik strinja z prejemanjem obvestil.

Podobnih komentarjev pa je še veliko več ... 

Obstaja tudi primer staršev, kjer sta bila oba pozitivna in sta oba v aplikacijo vpisala okužbo. Od vpisa TAN kod je minilo 3 dni, njima pa je še vedno kazalo, da nista bila v stiku z okuženimi.

''Imam pozitiven rezultat na Covid, vnesel sem kodo, moji partnerki kaže, da še sploh ni imela stika za izpostavljenost okužbi ... škoda vsega denarja za razvoj in truda za nalaganje aplikacije,'' je zapisal še eden uporabnik aplikacije. 

''Deseti dan karantene, partnerka pozitivna in je vnesla TAN številko ... moja aplikacija pa pravi, da nisem bil izpostavljen, kljub temu da sva 24/7 skupaj''.

Več o uporabi mobilne aplikacije in njeni namestitvi pa si preberite TUKAJ!