Quantcast
Radio1_v_zivo


Med Kranjem in Jesenicami vlaki ne vozijo
| 2. 11. 2020 7:50
Začenja se nadgradnja gorenjske železniške proge
Ključne besede:     Kranj    Jesenice    vlak    proga    nadgradnja    Podnart    Lesce
Fotografija je simbolična.

V ponedeljek, 2. novembra 2020, bo v okviru projekta nadgradnje železniške proge Ljubljana–Kranj–Jesenice–d.m. uvedena popolna zapora železniške proge na odseku med Kranjem in Jesenicami, ki bo trajala do 2. junija 2021. V času popolne zapore bo izvedena glavnina del v okviru nadgradnje železniških odsekov Podnart–Lesce Bled in Kranj–Podnart.

Za prevoz potnikov bo v času popolne zapore organiziran nadomestni avtobusni prevoz.

 

Nadgradnja železniškega odseka Podnart–Lesce Bled, ki jo izvaja izvajalec Riko, d. o. o., v pogodbeni vrednosti 46,89 milijona evrov obsega:

  • nadgradnjo 10,69 kilometra železniške proge v skladu z evropskimi standardi,
  • zamenjavo zgornjega ustroja proge in sanacijo spodnjega ustroja proge,
  • obnovo peronske infrastrukture na železniških postajališčih Otoče, Globoko in Radovljica,
  • sanacijo predora Globoko in predora Radovljica,
  • zamenjavo voznih vodov in nosilnih konstrukcij,
  • sanacijo dotrajanih prepustov in premostitvenih objektov,
  • ukinitev dveh nivojskih prehodov z izvedbo povezovalnih cest na območju krajev Podnart in Zaloše,
  • gradnjo novega podvoza na območju kraja Zaloše,
  • novogradnjo nadvoza nad železniško progo v območju železniškega postajališča Radovljica,
  • gradnjo novega podhoda v km 615+465 na območju Radovljice in
  • izvedbo protihrupnih ukrepov.

 

Nadgradnja železniškega odseka Kranj–Podnart, ki jo izvaja konzorcij podjetij CGP, d. d., SŽ-ŽGP Ljubljana, d. d., GH Holding d. o. o., Riko, d. o. o. in Gorenjska gradbena družba d. d., v pogodbeni vrednosti 48,92 milijona evrov obsega:

  • nadgradnjo 11,69 kilometra železniške proge v skladu z evropskimi standardi,
  • zamenjavo zgornjega ustroja proge in sanacijo spodnjega ustroja proge,
  • zamenjavo vozne mreže,
  • sanacijo podpornih in opornih zidov ter izvedbo dodatne zaščite brežin z gabioni na območju reke Save,
  • sanacijo dotrajanih prepustov in premostitvenih objektov,
  • ukinitev nivojskega prehoda in gradnjo novega podvoza Ovsiše pred postajo Podnart,
  • izvedbo protihrupnih ukrepov in
  • nadgradnjo elektro-napajalne postaje Kranj.

Rok za dokončanje vseh pogodbenih obveznosti v okviru nadgradnje železniških odsekov Podnart–Lesce Bled in Kranj–Podnart je 20 mesecev od uvedbe izvajalcev v delo.