LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Pomoč pacientom

V mariborskem zdravstvenem domu so uvedli klicno točko za paciente
Ključne besede: Klicna točka, ZD Maribor, Aleksander Jus, pacienti, pomoč
V mariborskem zdravstvenem domu so se odzvali na kritike pacientov, da jih je težko priklicati. Zato so pripravili kratka navodila za učinkovitejše vzpostavljanje stika z ambulanto, uvedli so tudi klicno točko. Ob tem v zdravstvenem domu opozarjajo, da naj pacienti nanjo pokličejo le v primeru, da ambulante po petih zaporednih telefonskih klicih ne dobijo.   Klicna točka deluje med 7. in 15. uro na telefonski številki 02 22 86 200. Ko je zveza vzpostavljena, naj klicoči izberejo številko 1. Ko bo zveza z osebo v klicnem centru vzpostavljena, bodo prejeli vsa nadaljnja navodila, lahko pa bodo tudi predali morebitna naročila za želeno obravnavo.   Na klicni točki delajo štirje zaposleni, če bo klicev preveč, bodo število povečali.   A pacienti naj pred klicem na klicno točko najprej preverijo delovni čas ambulante in urnik naročanja pri izbranem splošnem zdravniku. Takrat so namreč medicinske sestre dosegljive za telefonsko naročanje. Vsaka ambulanta ima objavljen urnik naročanja, saj je v tem času ostalo delo razporejeno tako, da lahko večino tega časa porabijo za kontakt s pacienti. Ker so telefonske linije zaradi povečanega števila klicev preobremenjene in je pogosto težko vzpostaviti zvezo z ambulanto pacientom svetujejo, da če le imajo možnost, napišejo elektronsko sporočilo. Odgovor bodo prejeli najkasneje v dveh delovnih dneh.