Radio1_v_zivo


Prenovljeni Servis 48
| 6. 2. 2020 9:42
Nov Servis 48 za še boljšo komunikacijo z Celjani
Ključne besede:     Celje    Servis 48    Mestna občina Celje    spletna stran
Servis 48
Celjani lahko svoja opažanja ali opozorila na Servis 48 pošiljajo že od leta 2005.

Na celjski občini so prenovili spletno storitev Servis 48, s katero lahko Celjani in Celjanke sodelujejo pri ustvarjanju boljše in lepše podobe mesta.

 

 

Storitev so izvirno predstavili leta 2005 kot prvo spletno aplikacijo te vrste v Sloveniji. V letih obratovanja se je Servis 48 izkazal kot pomembno in priljubljeno orodje za dejavno sodelovanje občanov pri vzdrževanju in izboljševanju mestne infrastrukture in zunanje podobe mesta.

 


S prvo prenovo leta 2015 so Servis 48 priredili sodobnim tehnologijam in navadam uporabnikov, od danes pa je na voljo že njegova tretja različica. Ta nadgrajuje izkušnjo s preprostejšim uporabniškim vmesnikom, ki uporabnike do oddaje pobud vodi po korakih. Z izboljšano povratno informacijo bodo uporabniki obveščeni o statusu reševanja oddanih zahtevkov. Poseben sklop nadgradnje je ločen namenski sistem za obravnavo zahtevkov v zvezi z javno razsvetljavo. Da bi lahko kar najhitreje odpravili pomanjkljivosti na javni razsvetljavi, je omogočena večja natančnost pri lociranju in opisovanju težav.