Šunkarna Kodila med najbolj navdihujočimi družinskimi podjetji v letu 2019
20. 12. 2019 ob 13:49
Blagovna znamka Kodila in njihovi izdelki, od ocvirkov, paštet, šunk, v zadnjem času pa tudi nekatere nemesnih izdelkov, je uveljavljeno ime hrane iz prekmurske regije
Ključne besede: šunkarna, Kodila, družinsko, podjetje, blagovna, znamka
Tudi največji svetovni in evropski velikani, med njimi denimo Walmart, Volkswagen, Nike, L'Oreal, so družinska podjetja. V Sloveniji takšna podjetja predstavljajo 83 % gospodarstva, zato EY Slovenija že od leta 2014 njihove podjetniške zgodbe popisuje v vsakoletni izdaji knjige družinskega podjetništva v Sloveniji. Med letošnjih deset podjetij, ki dopolnjujejo zbirko 60 zgodb v zadnjih šestih letih, in svojo uspešnost potrjujejo na mednarodnih trgih so uvrstili tudi Šunkarno Kodila
Kodila: Hrana je danes užitek
»Hrenovk ne bom delal,« je Janko Janez Kodila, direktor podjetja Kodila, dejal očetu, ko je po osamosvojitvi v 90. letih prejšnjega stoletja postal lastnik družinskega podjetja. Sin se je lotil ocvirkov in z njimi ime Kodila prvič ponesel po vsej Sloveniji. Danes je blagovna znamka Kodila in njihovi izdelki, od ocvirkov, paštet, šunk, v zadnjem času pa tudi nekatere nemesnih izdelkov, uveljavljeno ime hrane iz prekmurske regije. Kodila danes zaposluje okoli 50 ljudi, letos bodo dosegli 5,5 milijona evrov prihodkov, ob 17-% rasti. V podjetju sta zaposlena Janko Janez Kodila, lastnik ter direktor, in žena Helena Kodila. »Če ne hodiš po robu, ne gre. Če v podjetništvu hodiš po ustaljenih poteh, si samo sledilec in ne moreš zares uspeti. Če pa greš svojo pot, drugi tebi sledijo in prvi ženeš,« Kodila izpostavlja podjetniško filozofijo.