LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Odprt podvoz na Ljubljanski ulici

Promet je sproščen
Ključne besede: Podvoz, delo, Ljubljanska ulica
Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek in mariborski župan Saša Arsenovič sta dopoldne uradno sprostila promet skozi novo zgrajeni podvoz pod železniško progo na Ljubljanski ulici in tako po 15 mesecih ponovno sprostila promet v tem delu mesta. Tamkajšnje železniško postajališče bodo odprli predvidoma naslednji ponedeljek. Kot je ob odprtju povedala Bratuškova, jo veseli, da so danes lahko namenu predali pomembno prometno pridobitev v Mariboru, ob tem pa dodala, da dela v okolici podvoza sicer še niso v celoti zaključena. Po njenih besedah so v zadnjem letu na infrastrukturnem ministrstvu že večkrat dokazali, da Slovenija ni samo Ljubljana in da je prav vzhodni del države bil deležen kar nekaj novosti. "V letu dni mojega mandata je bilo obnovljenih ali dograjenih več kot 360 kilometrov cest, tudi Maribor je v tem času dobil veliko pozornosti, seveda pa je daleč od tega, da bi bile vse težave na tem območju že odpravljene," je dejala ministrica in hkrati napovedala, da bodo predvidoma še ta teden na vlado poslali tudi uredbo, ki bo voznikom omogočila vožnjo po hitri cesti skozi Maribor brez vinjete Gradnja podvoza in drugih s tem povezanih del je bila ocenjena na devet milijonov evrov in pomeni eno največjih državnih investicij v prometno infrastrukturo v Mariboru v zadnjem obdobju. Tik pred koncem del na direkciji za infrastrukturo ocenjujejo, da bo končna vrednost investicije minimalno višja od pogodbene vrednosti, predvsem na račun dodatno naročenih del na občinski infrastrukturi. Bratuškova je povedala, da naj bi z vsemi deli zaključili maja naslednje leto, pri čemer pa ne pričakuje podražitve projekta na državni strani. "Takšne obljube imamo. Pričakujemo sicer podpis aneksa, a samo za podaljšanje rokov," je dodala ministrica, ki se je po odprtju z županom Arsenovičem sestala tudi na temo zahodne mariborske obvoznice. Slednji se je odprtja, ki bo sprostil promet v središču mesta, prav tako razveselil, še posebej, ker projekt ureja še nekatere druge stvari, med drugim otroška igrala v bližini, ureditev Magdalenskega parka in ploščadi pred jezuitsko cerkvijo ter postavitev nadhoda nad Titovo cesto, ki bo prebivalce Tabora na bolj varen način povezal s Pobrežjem. "To je tudi dokaz, da mesto in država lahko sodelujeta, zato si želim, da bi tudi na današnjem sestanku po odprtju našli izračun, ki bo dokazal, da si drugo največje mesto v državi zasluži temu primerno obravnavo in da smo potrebni še dodatnega infrastrukturnega razvoja," je dejal Arsenovič. V sklopu projekta so ukinili nivojski prehod Ljubljanske ulice čez železniško progo, ki mesto povezuje s Koroško, tako da udeležencem v prometu ob prehodu vlaka ne bo več treba čakati pred zapornicami. Hkrati na novo urejajo tamkajšnje železniško postajališče, vzpostavili so novi krožišči in uredili kolesarsko stezo, ki je ločena od vozišča. Nova perona bodo v uporabo predali predvidoma naslednji ponedeljek, takrat pa bosta tudi ukinjena začasni nivojski prehod in začasni peron. Z gradnjo so sicer začeli avgusta lani, zaradi zaprtja te pomembne prometne žile pri Univerzitetnem kliničnem centru (UKC) Maribor pa so bile mnogo bolj obremenjene okoliške ceste in spremenjene proge mestnih avtobusov. Ministrstvo za infrastrukturo je prispevalo okoli 60 odstotkov denarja, ostalo pa mariborska občina. Dela je izvedel konzorcij Pomgrad, SŽ - Železniško gradbeno podjetje Ljubljana in GH Holding.