Gradnjo terminala so simbolično začeli (z leve proti desni): Ivan Cajzek, direktor GIC GRADNJE, Holger Schaefers, predsednik Odbora vlagatelja Fraport Slovenija ter Zmago Skobir, poslovodni direktor Fraport Slovenija.
Zmago Skobir, poslovodni direktor Fraporta Slovenija, je ob predstavitvi povedal: »Premišljena vlaganja v infrastrukturo izboljšujejo standard za potnike in za uporabnike letališča ter izboljšujejo konkurenčnost ljubljanskega letališča. Ponovno dokazujejo, da je Fraport strateški lastnik, ki drži obljubo, dano ob vstopu na slovenski trg, in sicer da bo dolgoročno skrbel za povečevanje prometa, odpiranje novih delovnih mest in posodabljanje letališke infrastrukture.«
Z novim terminalom bodo na ljubljanskem letališču odpravljena ozka grla obstoječe infrastrukture. Sedanji potniški terminal bo tudi po odprtju novega s preureditvami in obnovo ostal v funkciji. Dodano mu bo 10.000 m² novih površin, vključno z novo odhodno halo, 14 prijavnimi okenci (skupaj jih bo 22), petimi linijami za varnostne preglede, v prvi fazi dvema trakovoma za prevzem prtljage, novo sortirnico prtljage, veliko brezcarinsko trgovino in novim poslovnim salonom ter tudi s prenovljeno gostinsko ponudbo in promocijskimi površinami. Zmogljivost bo s 500 povečana na 1.250 potnikov na uro. Zasnova zunanje ureditve pred terminalom predvideva zelene površine, prostorno parkirišče za kratkoročno ustavljanje ter zadostno število parkirišč za taksije, shuttle in avtobuse. Razširjen novi del bo s povezovalnim hodnikom funkcionalno povezan z obstoječimi površinami in bo predvidoma dan v uporabo do poletja 2021.
Za GIC GRADNJE izvedba del novega potniškega terminala predstavlja poseben izziv. Direktor družbe Ivan Cajzek razlaga: »Izgradnja potniškega terminala na Brniku za naše podjetje predstavlja izziv tako po zahtevnosti kot tudi po velikosti in namembnosti objekta, ki bo po uspešnem zaključku del nova in pomembna referenca v nizu uspešno dokončanih projektov, ki smo jih v preteklih tridesetih letih že izvedli. Dolgoletne bogate izkušnje in skrbno načrtovani pristop so skupaj z lastnimi in usposobljenimi kadri zagotovilo, da bomo projekt izvedli kakovostno ter v zahtevanih rokih.«
Novi terminal so sprojektirali v biroju Plan B, za njegovo zasnovo pa je značilna kombinacija vidnih betonov, stekla in lesa.
|