LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Predstavniki občine Hoče-Slivnica pozivajo državne oblasti naj dorečejo prihodnost letališča

Z morebitnim zaprtjem letališča se bo ustavil razvoj Podravja
Ključne besede: Letališče, Maribor, zaprtje
Po kitajskem odstopu od najema mariborskega letališča ni znano, kaj bo z letališčem po 15. juliju. Predstavniki občine Hoče-Slivnica, zaposleni in ostali dejavni na letališču so zato  pozvali državne oblasti, naj prekinejo negotovost in čim prej dorečejo prihodnost letališča. Morebitnemu zaprtju letališča odločno nasprotujejo. Po besedah župana Občine Hoče-Slivnica Marka Soršaka je bilo v letališče vloženo preveč truda, denarja in časa, da bi mirno dovolili, da se zaprejo njegova vrata. Na današnjem srečanju, ki ga je sklical v Bohovi, je opozoril, da se bo z morebitnim zaprtjem letališča ustavil razvoj Podravja in posledično dodatno zvišala v brezposelnost v regiji, država pa bo izgubila 19 milijonov evrov, ki so bili porabljeni za obnovo letališke infrastrukture. "In tu ne bo več helikopterske nujne medicinske pomoči, ki rešuje življenja v tem delu države," je dejal. Vodja mariborskega centra za nujno medicinsko pomoč in reševalne prevoze Štefan Mally je pojasnil, da ne vedo, kako bodo izvajali nujne medicinske prevoze po 15. juliju. "Ne vemo, ali bomo imeli elektriko, vodo in ostalo, kar potrebujemo. Če ne bo šlo, bo treba iskati zasilne rešitve," je dejal. Lani so z mariborskega letališča izvedli okoli 280 intervencij, s čimer so po njegovih ocenah dokazali smotrnost izvajanja te službe v vzhodni Sloveniji. V primeru zaprtja letališča bi bilo onemogočeno tudi delovanje Letalskega centra Maribor in Letalske šole ACC, ki šola pilote. Danilo Kovač iz Letalskega centra Maribor je pojasnil, da delujejo na tej lokaciji že 90 let in med drugim skrbijo za protitočno obrambo v tem delu države. "Verjamemo, da bo ministrstvo prisluhnilo in našlo rešitev, po kateri bomo lahko delali naprej," je dejal. K jasnemu odgovoru je pozval tudi Tone Bračko, predstavnik trenutno 31 zaposlenih v družbi Aerodrom Maribor, preko katere kitajski lastniki družbe SHS Aviation zadnji dve leti najemajo letališko infrastrukturo države na mariborskem letališču. Spomnil je, da je kot letališče za komercialni promet zaživelo leta 1976 in je še danes alternativno letališče mnogim letalskim družbam, ki letijo v slovenskem zračnem prostoru. "Smo pomembno regijsko letališče in želimo, da tako tudi ostane," je povedal.