LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Direktorica z iskrenostjo razburila javnost: ''Če delavec po razgovoru za službo ne bo naredil tega, ga NE ZAPOSLITE!''

Če ji ne pošlje zahvalnega maila, ga ne bo zaposlila
Ključne besede: direktorica, iskrenost, zaposlovanje, delo, pogoj, razgovor, delavec, zahvala
Izvršna direktorica pri podjetju Insider Inc. Jessica Liebman, pravi, da se pri zaposlovanju novih delavcev od nekdaj drži enega pravila, ki se je do sedaj vedno pokazal za uspešnega. Po razgovoru z več sto delavci je napisala članek, v katerem razkrije, zakaj po razgovoru ve, da si ta delavec ne zasluži zaposlitve oz. si jo.''Ljudi zaposlujem že 10 let in še vedno prisegam na eno in preprosto pravilo: Če vam delavec po razgovorou za službo nazaj ne pošlje zahvalnega maila, potem ga ne zaposlujte!''Če ji ne pošlje zahvalnega maila, ga ne bo zaposlila''Intervjuvanc se mora zahvaliti, ker sem si zanj vzela časa, se pogovorila z njim in mu dala možnost zaposlitve. Če ne dobim nazaj zahvalnega pisma, potem zagotovo ne bo delal pri meni.''Pravi, da se je v teh letih zaposlovanja naučila marsikaj in že pozna različne vzorce, ki ji že na prvem razgovoru povedo ali bo delavec potencialen za delo ali ne. Z zahvalnim pismom ugotovi, da je delavec hiter in organiziran''Vodje kadrovanja bi morale pri zaposlovanju vedno dobiti e-pošto hvaležnosti oz. zahvalno pismo. Res je, da zahvala zaposlenega ne pove in ne zagotavlja, da gre za dobrega delavca, ampak razkrije ogromno informacij o tem ali je človek hiter, organiziran in ima dobre manire. Prav tako pokaže njegovo iznajdljivost, ker mora kandidat pogosto najti e-poštni naslov, ki ga na razgovoru ni prejel.''Njen članek je sprožil ogromno rekacij in izoblikovala so se različna mnenja. Nekateri so jo podprli, spet drugi pa pravijo, da je prekruta in da to ni način, da se zaposli delavca, ki ima lahko veliko drugih virlin.