LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

V Kranju več načrtovanih investicij na državnih cestah

Sanacija Delavskega mostu, dela v krožišču Bitnje in prenova krožišča Primskovo
Ključne besede: Kranj, dela, državne ceste, Primskovo, Bitnje, Delavski most
Načrtovane investicije na državnih cestah v Kranju Dela v krožišču Bitnje so načrtovana maja, potekala naj bi predvidoma osem mesecev,  glede na načrtovane posege pa naj bi na potek prometa ne bi imela večjega  vpliva.  V  maju  se  bodo  pričela  tudi  že pripravljalna dela v krožišču Primskovo. V  začetku gradbena dela ne bodo posegala v cesto, glavnina del bo potekala v času počitnic, od junija do avgusta. Tudi tukaj bo izvajalec opravil glavnino del ob delnih zaporah oziroma z obvozi, da bo prometno vzdržno tudi zaradi sanacije Delavskega mostu. Zaključek je predviden oktobra letos. Časovno  najbližja so dela na Delavskem mostu, kjer bodo dela potekala pod polovično zaporo, ta je predvidena od 20. marca naprej pa do konca marca 2020. Bo pa v tem času most popolnoma zaprt za tovorni prevoz. Ob  sprostitvi  prometa  po  nadvozu  nad  Savskim  otokom sta Zoran Kužet, komandir  prometne  policije  Kranj  in  Mitja  Herak,  vodja Medobčinskega inšpektorata in redarstva Kranj predstavila aktivnosti, s katerimi želijo – poleg  izdatnega  obveščanja  –  premostiti čas privajanja na nove prometno situacijo ob zapori Delavskega mostu za tovorni promet. Slednje predstavlja prvo   naslednjo   prometno  situacijo  v  Kranju.  Tovorni  promet  se  bo preusmeril  in  iskal  poti  po  drugih  kranjskih  cestah  kar bo zagotovo vplivalo na celoten promet v Kranju. Pripravljeni na novo prometno situacijo »Ko  takole  pogledamo aktivnosti, ki smo jih opravili za nazaj, lahko brez slabe  vesti  rečemo,  da  smo  na terenu s kranjsko občino opravili veliko delo.  Samo  policisti  smo za usmerjanje porabili okoli 2.400 delovnih ur. Med  tednom  smo  zadnje  mesece  redno  usmerjali s po šestimi policisti v jutranji in enako v poldanski konici,« je poudaril Kužet. Za  voznike  osebnih  vozil  in  motoriste bistvenih sprememb ob zapori Delavskega mostu, razen časovno daljše vožnje, predvidoma ne bo, ker bo most do nadaljnjega zaprt samo polovično,  bodo  pa  dela na mostu vplivala na tovorni promet. Zanje bo na mostu veljala  popolna  zapora.  Najbolj  problematičen  čas,  ki  se  bo najverjetneje kot najbolj kritičen pokazal tudi ob zapori Delavskega mostu, je med tednom zjutraj med 6.30 in 8. uro, popoldan pa od 14. in tudi do 18. ure. Kot  je  povedal  Herak  bodo  skupaj s policisti v prvih dneh, zlasti prvi teden postavitve cestne zapore, spremljali odvijanje toka prometa, in prilagajali ukrepe za vzpostavitev boljše pretočnosti prometa.   Pričakovani zastoji:    -           izvoz Kranj (V-Šenčur): iz smeri Ljubljane,    -           izvoz Kranj (Z): oba iz smeri Ljubljane in iz smeri Jesenic,    -           križišče Polica (spremljati promet po vzpostavljeni zapori in prilagoditi časovni interval semaforja),    -           v krožišču pod Jelenovim klancem (prioriteta voznikom, ki vozijo iz smeri Planine),    -           semaforiziranem križišču C. 1. maja, Savske ceste in Planine,    -           Krožišče  na Primskovem – v primeru zastojev v smeri proti Delavskem mostu se promet preusmeri proti Kranju oz. proti Britofu,    -           v  »diamant«  križišču na Laborah in sicer v križišču iz smeri Labor proti Delavskemu mostu,    -           v »diamant« križišču iz smeri Škofje Loke v smeri proti Laboram.   Policija  ter  Medobčinski  inšpektorat  in redarstvo Kranj bosta urejala promet v jutranji konici in med popoldansko konico. Prav tako bodo prometni policisti  spremljali zgostitev prometa na avtocesti Kranj (V) in v primeru zastojev obveščali DARS za postavitev ustrezne prometne signalizacije.   Prvi dnevi zapor Tako  Policija  kot  Medobčinsko  redarstvo  pozivata:  »Voznik bodo morali razumeti, da prometa že prvi dan usmerjanja ni mogoče izpeljati optimalno. Potrebnih bo nekaj dni, da se identificirajo ključna mesta, ki povzročajo prometne  zamaške,  da  se  tudi  vozniki  navadijo na spremenjeno prometno ureditev.  Tako  kot  v  zapori obvoznice se bodo tudi ob zapori Delavskega mostu  preizkušale različne možnosti, da bi promet potekal čim bolj tekoče, brez zastojev pa verjetno ne bo šlo«.   Nasvet voznikom Delavski most je dnevno množično uporabljen in je tudi ena glavnih prometni žil  skozi  Kranj. »Nekaj slabe volje med vozniki in neučakanost zato lahko pričakujemo,  jih  pa pozivamo, da bo promet bolj tekoč, če bodo upoštevali prometna  pravila  in  ne  povzročali nesreč. Vsaka nesreča namreč vedno za določen  čas ohromi promet, vsi pa vemo, da odstranitev posledic nesreče in to, da promet potem ponovno  steče,  vzame kar nekaj časa tudi, če so policisti zelo hitri,« je voznike pozval komandir.   Dovoljen promet za tovorna vozila iz smeri Ljubljane proti Škofja Loki in Kranju (Iskra, Sava...) bo:    -           po avtocesti: do izvoza Kranj (Z) - Polica - Zlato polje - Labore    -           po glavni cesti Kranj - Lahovče: vključitev na avtocesto Kranj (Brnik) - izvoz Kranj (Z) - Polica - Zlato polje - Labore    -           po regionalni cesti Kranj - Ljubljana: omejitev prometa za lokalni promet bo v času dela na cesti umaknjena   Do trgovskih centrov Primskovo, TUŠ Planet, Qlandia bo dovoljen promet za dostavo:    -           po avtocesti: izvoz Šenčur - Primskovo (do trgovskih centrov)    -           po glavni cesti Kranj - Lahovče: do trgovskih centrov    -           po regionalni cesti Kranj - Ljubljana: Labore - Zlato polje – Polica - avtoceste Kranj (Z) - Kranj (V) - izvoz Kranj (V)   Smeri obvoza oziroma dovoljene smeri za tovorna vozila bodo posebej označene z oranžno prometno signalizaciji (velike table, usmerjevalne dopolnilne table na že obstoječi prometni signalizaciji itd.) in sicer:    -           glavna cesta Kranj - Lahovče: uvoz na avtocesto Kranj (Brnik) in rondo Šenčur (Baumax)    -           avtocesta Kranj - Ljubljana: izvoz Brnik, izvoz Kranj (Z)    -           regionalna cesta Kranj (Z) - Polica - Zlato polje