LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Del mariborskega CSD selijo v središče mesta

En del ostaja na Zagrebški cesti na Teznu, drugi del pa prihodnji teden selijo na Gosposko ulico v središču mesta
Ključne besede: enter, Maribor, delo
V skladu z novo organizacijsko strukturo centrov za socialno delo v Sloveniji so iz obstoječih 62 centrov oblikovali 63 enot centrov za socialno delo. Do zdaj največji CSD Maribor so kot edinega razdelil v dve enoti. "Zaposlene in delo smo glede na krajevno pristojnost po uredbi razdelili na dve enoti že ob reorganizaciji 1. oktobra 2018, a smo ostali še vsi na isti lokaciji," je za STA pred dnevi pojasnila vršilka dolžnosti direktorice CSD Maribor Marjana Bravc. Za časovni zamik fizične delitve oziroma preselitve Enote Maribor Center na novo lokacijo so se odločili zaradi lažjega prehoda na novo strukturo. Hkrati so želeli, da bi selitev čimbolj sovpadla z uvedbo novega informacijskega dokumentarnega sistema. Prostore za novo enoto je ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti najelo na Gosposki ulici 23. "Prostori namenjeni za Enoto Maribor Center so v zaključni pripravljalni fazi. Zaposleni se bodo preselili in prvič sprejeli uporabnike na novi lokaciji v ponedeljek 4. marca," je pojasnila Bravčeva. Na novi lokaciji bo 35 zaposlenih pokrivalo dobro polovico mesta Maribor, in sicer mestne četrti in krajevne skupnosti Ivan Cankar, Koroška vrata, Center, Tabor, Nova Vas, Magdalena, Studenci, Radvanje, Pekre, Limbuš, Bresternica - Gaj, Kamnica, Malečnik - Ruperče ter del Pesnice. "Sedež javnega zavoda CSD Maribor z vodstvom, skupnimi splošnimi in strokovnimi službami ter Enota Tezno bosta ostala še naprej na Zagrebški cesti 72. Vse druge enote (Lenart, Pesnica, Slovenska Bistrica in Ruše) ostajajo na svojih prejšnjih lokacijah," je dodala. Ministrstvo želi z novo organizacijsko strukturo centrov za socialno delo, ki je začela veljati oktobra lani, poenotiti delovanje centrov in upravne postopke po zakonu o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev. Cilj je tudi povečati učinkovitost in kakovost dela centrov, omogočiti več časa za strokovne naloge in vzpostaviti skupne službe.