Osrednjo Slovenijo poleg Ljubljane sestavlja
petindvajset občin, ki ponujajo številne znamenitosti in doživetja. Da bi
poudaril turistično ponudbo v regiji in ponudil navdihe za izlete domačim in tujim obiskovalcem, je Turizem Ljubljana pripravil že
tretjo kampanjo, ki poteka
pretežno na Instagramu, vključuje pa tudi družbeni omrežji
Facebook in Twitter. Po uspešnem lanskem sodelovanju s slovensko Instagram skupnostjo in z vplivneži @igslovenia bo z njimi izvedel tudi letošnjo kampanjo.
Turizem Ljubljana in @igslovenia bosta pet tednov (od 20. avgusta do 23. septembra) promovirala določen kraj iz regije: Kamnik, Ljubljansko barje, Vrhniko, Polhov Gradec in Grosuplje, pri čemer bosta poudarjala zanimiva doživetja, oglede, najbolj fotogenične lokacije, priporočila za kulinarične užitke in druge uporabne informacije za izlete v navedenih krajih.
V kampanji
sodelujejo vsi, ki bodo v tem času objavili svoje fotografije navedenih krajev oziroma zanimivosti in doživetij v njih in njihovi okolici na Instagramu – ob objavi ključne besede
#CentralSlovenia,
24. septembra pa bo Turizem Ljubljana
razglasil pet najboljših objavljenih fotografij (za vsak kraj ena fotografija); njihovi avtorji bodo
prejeli privlačne nagrade.
Obenem so
vsi, ki se radi potepajo naokrog in fotografirajo, vabljeni k
objavi fotografij tudi drugih krajev, zanimivosti in doživetij v regiji (prav tako s ključno besedo
#CentralSlovenia) –
do 30. septembra;
1. oktobra bo Turizem Ljubljana
izbral najboljše lokacije, ki so jih predlagali uporabniki družbenih omrežij (svoje predloge in komentarje o izletih lahko objavljajo tudi na Facebooku in Twitterju). Tudi med temi bo
izbral najboljšega, ki bo prejel nagrado.
Turizem Ljubljana bo kampanjo nagradil konec septembra s posebnim dogodkom – instameetom, na katerega bo povabil izbrane vplivneže z družbenih omrežij, ki se bodo skupaj podali na odkrivanje Osrednje Slovenije in deljenje svojih doživetij prek svojih profilov.