Radio1_v_zivo


Nasveti in triki | 20. 12. 2017 10:18
POJMA NIMAŠ, zakaj v spalnici NE smeš imeti ZAVES!
Bizaren razlog, ki te bo pustil odprtih ust!
Ključne besede:     nasveti    triki    vstajanje    jutro    jutranji človek
Ta podatek ti lahko spremeni življenje!

 

Ena najtežjih stvari, ki jih mora človek početi v teh zaspanih zimskih dneh je zgodnje vstajanje iz postelje. A sedaj si lahko to olajšaš, s tem, da v svoj vsakdan vneseš teh nekaj trikov.

1. KOZAREC VODE

Ena najboljših stvari zjutraj je, da na prazen želodec spiješ kozarec vode. Na ta način se bo tvoje telo hidratiziralo in tvoj metabolizem bo imel dodatno energijo. Voda ti pomaga tudi, da se prebudiš in osvežiš po dolgi noči brez vode.

2. BUDILKO POSTAVI STRAN OD POSTELJE

Če imaš budilko poleg postelje, tako, da jo lahko dosežeš z roko, potem imaš problem, saj boš zjutraj enostavno ugasnil budilko in spal naprej. Zato odmakni budilko ali telefon stran od postelje. Tako boš prisiljen vstati in jo izključiti. Tako boš ugotovil, da bo želja po poležavanju precej manjša, ko boš že enkrat vstal in se sprehodil po sobi.


3. ODGRNI ZAVESO

Mogoče se ti zdi neumno in moteče, da bi zjutraj v sobo spustil sonce, a pravzaprav je to najlažji način, da zjutraj dojameš, da je čas, da vstaneš. Preden se tako odpraviš spat poskrbi, da bo tvoja zavesa odgrnjena in tako te bo zjutraj prebudilo sonce.



4.POSTELJO UPORABLJAJ SAMO ZA SPANEC

Ali za seks s svojo boljšo polovico seveda. A če si tip osebe, ki se tekom dneva zavali v posteljo in bere dobro knjigo ali pa pogleda film, potem je to lahko razlog, da se prek noči ne moreš dobro naspati. Če namreč tekom dneva to počneš, potem tvoje telo ne bo več zaznavalo postelje in spalnice z odmorom in spanjem, ampak z aktivnostmi, ki jih počneš v sobi poleg spanca.

5.BREZ ALKOHOLA in KOFEINA

Veliko ljudi si po napornem dnevu v službi privošči kozarček vina ali piva. A če se naslednji dan želiš zbuditi odpočit in svež, potem kar pozabi na alkohol ali pa kofein v večernih urah. Raje zamenjaj ti dve stvari s kamiličnim čajem  in spremembe bodo očitne.

6.NE TUŠIRAJ SE TIK PRED SPANJEM

Mnogi ljudje mislijo, da je tuširanje in kopanje pred spanjem dobro, a temu ni tako, saj nas tuš pogosto prebudi. Temperatura telesa se pred spanjem namreč spušča, vroča voda pa povzroči, da se telo ponovno segreje in mora telo ponovno pričeti spuščati temperaturo.



7.PREPRIČAJ SE, DA LAHKO VSTANEŠ

Če se stalno prepričuješ, da nisi jutranja oseba, potem je čas, da to spremeniš. Namesto stalnega tarnanja, kako je zjutraj težko vstati iz tople postelje, se raje prepričaj, da je jutro najboljši del dneva in poveži pozitivne stvari z jutranjim prebujanjem.