LIVE           051300300   0802255         Frekvence

Žirovniški župan na FB vabi v vasi pod Stolom

Župan Žirovnice Leopold Pogačar je ob gneči, s katero se srečujeta Bled in Bohinj, turiste povabil na ogled znamenitosti žirovniške občine.
Ključne besede: Žirovnica, župan, facebook, vasi pod Stolom
Leopold Pogačar, FacebookDragi gostje od blizu in daleč DOBRODOŠLI V ŽIROVNICI! Vsem, ki vam ni do tega da bi v kolonah stali v smeri Bleda, Bohinja, plačevali parkirnino, itd.. v krožišču v Lescah iz AC zavijte desno v smeri Žirovnice. Ustavite se v Vrbi, ohladite se v Prešernovi rojstni hiši, obnovite znanje iz OŠ, nadaljujte pot skozi Breznico, Zabreznico. Na Breznici se poklonite Antonu Janši, prvemu učitelju čebelarstva tudi na Dunaju in se zaveste pomena čebel in bližajoče razglasitve svetovnega dne čebel, lahko se nato ustavite na sladoledu v gostilni pri Osvaldu, lahko naročite dobro v pico v piceriji Ledina v Smokuču ali Pr Daretu na Selu, pomalicate v gostilni Knafelj, ali pa doživite utrip dobre stare gostilne pri Trebušniku v Žirovnici .Če želite doživeti okolico Žirovnice v sedlu, poskrbi Zima Dušan, da boste na Konju. Tudi za tiste, ki imate radi okus mletega mesa in prekajenih zadev s čebulo zavijte v gril Ajdna v Žirovnici. Oglasite se na sedežu Zavoda za Turizem in kulturo v Žirovnici in si oglejte novo pridobitev - spominsko sobo Ajdna: https://visitzirovnica.si/. Pri naših čebelarjih dobite kvaliteten med in druge izdelke, za primerno ceno (bistro Noč).Nadaljujete pot proti dolini Završnice skozi Moste mimo Gregorja, kjer sta trgovina in vaški bife odprt vsak dan, nato se na poti naprej lahko odpočijete in okrepčate v gostilni Lovski dom in nato nadaljujete pot v Rekreacijski park:https://zavrsnica.si/. Tam priporočam sprehod okoli jezera, obisk trim steze, najem piknik prostora, ali pa v senci opazujete svoje otroke, ki se zabavajo na otroškem igrišču. Seveda je Završnica odlično izhodišče za gorske kolesarje v smeri Valvazorja in Zelenice ali pa nadenete nahrbtnik in jo peš odrajžate na Stol. Vmes se spočijete v naj koči pri Valvazorju in nadaljujete pot na Stol. Če vam je ljubše pa jo mahnete preko Žirovniške in Zabreške planine med krave in konje ter si privoščite "ta kratkega" pri pastirjih na obeh planinah. Lahko pa iz Završnice krenete v smeri Zelenice do planinskega doma pri izviru Završnice na jed na žlico, nadaljujete vse do Zelenice in naprej do Ljubelja. Pred tem pa spijete odlično kavo v baru Zavrh, kjer lahko tudi odigrate odbojko ali tenis na mivki ali pa brcnete žogo na nogometnem igrišču. Garantiramo neokrnjeno naravo, čudovito biotsko raznolikost, prijazne ljudi, zdravo okolje in topel stisk roke. Tudi prespite lahko pri nas, veliko sobodajalcev je v vaseh pod Stolom. Parkirišča so brezplačna, ni jih veliko, zato vas prosimo da parkirate po ZKP "zdravi kmečki pameti" da ne ovirate sebe in drugih in seveda živine na paši in da smeti odvržete v zato namenjene posode, pazite na kužke, da ne bo "špetira" ter si pri tem veselo zapojte v hribih pa zavriskajte. Kaj več omejitev nimamo - razen priporočila uživajte in se imejte lepo. Ko bomo prišli do težav s prometom, parkiranjem, cenami... pomeni, da so, kot je rekel enkrat g. Ivo Boscarol- to so sladke skrbi in verjemite rešili jih bomo.Domačini ne zamerite mi, če sem koga zgrešil, gostje vas bodo vseeno našli, vam dragi in drage obiskovalke Žirovnice in vasi in krajev pod Stolom pa zaželim dobrodošlico.Vse informacije najdete na spletni strani našega Zavoda za kulturo in turizem ali pa lahko tudi pri nas na občini www.zirovnica.si.Leopold Pogačar-župan Občine Žirovnica