LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Nekdanji Kolosej Maribor poslej Maribox

Najsodobnejši kino v Sloveniji
Ključne besede: Kino, Kolosej, Maribox
Kino center Kolosej Maribor, s katerim zadnji dve leti upravlja podjetje Projektor, se je preimenoval v Maribox. Z novim imenom, novo grafično podobo in prvimi tehnološkimi posodobitvami napovedujejo novo obdobje tega središča.Po besedah direktorja Projektorja Stipeta Jeriča se že zdaj ponaša z najboljšim zvokom in sliko v Sloveniji.S preimenovanjem se je kino center dokončno ločil od ostalih Kolosejev v Sloveniji, s katerimi sta ga zadnji dve leti sicer družili samo še ime in spletna stran. Skupina KD je namreč mariborski Kolosej prodala že leta 2008, od leta 2015 pa je mogočen objekt na nabrežju reke Drave v lasti zavarovalnice Adriatic Slovenica. Upravljanje kino centra je takrat prevzela mlada lokalna družba Projektor in decembra 2016 začela z izvajanjem najbolj nujnih investicij v objekt, ki je bil takrat v precej dotrajanem stanju in posledično slabše obiskan. Od takrat so popolnoma prenovili Dvorano 1 ter delno tehnično posodobili in nadgradili preostale dvorane, v prihodnje pa napovedujejo še druge izboljšave. "Tudi v prihodnje se bomo trudili zagotavljati visok tehnološki standard in čim večje udobje našim gledalcem. Našo največjo kino dvorano, Dvorano 1, smo opremili z Dolby Atmos tehnologijo. Doslej smo imeli v tej dvorani vgrajenih 25 zvočnikov, sedaj smo jih vgradili kar 286, ki gledalcem ponujajo izjemno kakovost prostorskega zvoka s posebnimi zvočnimi učinki. Dvorana pa ni samo zvočno najsodobnejša v Sloveniji, ampak ponuja tudi najboljšo in najsvetlejšo sliko, zlasti pri 3D projekcijah," je povedal direktor Jerič. Posodobili so tudi vhodno avlo in hodnike ter namestili številne LCD predvajalnike. S Tovarno idej iz Maribora so razvili nov napredni sistem prodaje vstopnic in samostojno spletno stran, ki bo omogočala tudi spletno prodajo vstopnic. "V tem trenutku imamo Mariborčani najsodobnejši kino v Sloveniji. Nihče drug nima takšnega zvoka in slike. To je nenazadnje to, kar ljudje danes potrebujejo. Predvsem nekaj, česar nimajo v domači dnevni sobi. Le tako bodo hodili v kino," je prepričan Jerič. Prvi rezultati so spodbudni. V enem letu so povečali število obiskovalcev s 130.000 na 151.000, letos jih pričakujejo že 175.000. Z lansko 15-odstotno rastjo števila gledalcev so po besedah Jeriča presegli rast celotnega kinematografskega trga ter tako v letu 2015 kot 2016 poslovali pozitivno. Lani so ustvarili za okoli 1,5 milijona evrov prometa, začeli so tudi z dodatnimi zaposlovanjem. Za ime Maribox so se po besedah kreativnega direktorja agencije Zadrga Matjaža Požuna odločili, ker ponazarja vpetost v lokalno okolje in se hkrati navezuje na v javnosti dobro znano obliko objekta. "Mariborski črni škatli smo vdihnili raznobarvno in razigrano zabavno vsebino," je dejal.