LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Priprava CPS MOL se nadaljuje

Priprava Celostne prometne strategije Mestne občine Ljubljana se nadaljuje z razpravami po posameznih četrtnih skupnostih.
Ključne besede: cps mol, prometna strategija, Ljubljana, promet, kolo
Priprava Celostne prometne strategije Mestne občine Ljubljana (CPS MOL) se po uspešno končanih treh spletnih javnih razpravah nadaljuje z razpravami po posameznih četrtnih skupnostih. Te bodo namenjene izbiri ukrepov, s katerimi bo MOL zastavljeno vizijo in operativne cilje CPS uresničevala. Tako bomo marca v Četrtnih skupnostih Bežigrad, Center, Moste, Šiška, Vič pripravili pet javnih razprav z občani in drugimi zainteresiranimi deležniki. Na teh dogodkih bodo udeleženci na različne zemljevide vnašali konkretne ukrepe, s katerimi želijo še izboljšati promet v Ljubljani. S tem še dodatno izpostavljamo pomembnost vključevanja javnosti v oblikovanje CPS MOL. Udeleženci vsake javne razprave bodo obravnavali urejanje prometa v enem izmed delov Ljubljane, v navedena območja pa bodo vključene tudi okoliške četrtne skupnosti, tako da bomo v razpravah zajeli celotno mesto. Predvidena so naslednja srečanja: Bežigrad, 6. 3. 2017, ob 17. uri v dvorani ČS Bežigrad na Vojkovi 1; javna razprava se nanaša na urejanje prometa za Bežigradom, kar vključuje naslednje četrtne skupnosti: ČS Bežigrad, ČS Posavje, ČS Črnuče; Center, 9. 3. 2017, ob 17. uri v dvorani ČS Center na Štefanovi 9; javna razprava se nanaša na urejanje prometa v širšem mestnem središču, kar vključuje celotno območje ČS Center; Moste, 16. 3. 2017, ob 17. uri v dvorani ČS Moste na Preglovem trgu 15; javna razprava se nanaša na urejanje prometa v Mostah, kar vključuje naslednje četrtne skupnosti: ČS Jarše, ČS Moste, ČS Golovec, ČS Polje, ČS Sostro. Šiška, 23. 3. 2017, ob 17. uri v dvorani ČS Šiška na Draveljski 44; javna razprava se nanaša na urejanje prometa v Šiški, kar vključuje naslednje četrtne skupnosti: ČS Šiška, ČS Dravlje, ČS Šentvid, ČS Šmarna gora. Vič, 27. 3. 2017, ob 17. uri v dvorani ČS Vič na Devinski 1b; javna razprava se nanaša na urejanje prometa na Viču, kar vključuje naslednje četrtne skupnosti: ČS Vič, ČS Rožnik, ČS Trnovo, ČS Rudnik. Ukrepe bo mogoče predlagati tudi na spletnem portalu CPS – https://cpsmol.projekti.si/scenariji, kamor boste lahko od 6. do 31. marca na zemljevid Ljubljane vnašali ukrepe, za katere menite, da bi doprinesli k še bolje urejenem prometu v Ljubljani. Prav tako lahko še do sredine marca izpolnite spletno anketo - https://www.1ka.si/a/112355 . Dosedanji rezultati ankete kažejo veliko naklonjenost trajnostnemu načrtovanju prometa med Ljubljančani. Kar 91 % anketirancev se strinja z načelom načrtovanja za trajnostno mobilnost »Pri načrtovanju prometa naj se da prednost tistim oblikam mobilnosti, ki so z vidika onesnaževanja zraka, povzročanja hrupa, energetske in prostorske potratnosti najbolj ugodne«. Kaže se tudi velika naklonjenost ukrepom s področja spodbujanja trajnostne mobilnosti, ki jih je MOL uvedla v zadnjih letih. Uvedbo območja za pešce v središču mesta na primer podpira kar 95 % anketirancev, medtem ko uvedbo rumenih pasov za avtobuse na vpadnicah – Celovška cesta, Dunajska cesta, Barjanska cesta podpira 86 % vprašanih. Vzporedno so skupaj s strokovno javnostjo, predstavniki različnih vladnih, mestnih, nevladnih in raziskovalnih ustanov oziroma organizacij oblikovali cilje razvoja prometa v Ljubljani, ki jih je nato prek spleta ocenjevala tudi širša javnost. Cilja, s katerima se javnost zelo strinja, sta med drugim »Združevanje različnih trajnostnih oblik mobilnosti – npr. omogočanje prevoza koles na avtobusih in vlakih« in »Razvoj mestne železnice na obstoječih železniških tirih – npr. s podaljševanjem železniških linij in uvajanjem novih postajališč«. Na podlagi izbranih ciljev bo MOL razvila ukrepe, s katerimi bodo uresničevali zastavljeno vizijo.