LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

NAGICE SE VRAČAJO: Playboy priznal veliko napako

Branost jim je drastično padla, zato v Playboyu zopet zadnjice in oprsja!
Ključne besede: Playboy, nagice, gole fotografije, Hugh Hefner, Cooper Hefner
Marca 2016 je Playboy naznanil šokantno in mnogim povsem nerazumno odločitev, da UKINJA fotografije golih žensk. Komaj leto dni po revolucionarni odpravi objavljanja fotografij golih žensk pa je revija Playboy ugotovila in priznala, da je nihče ne bere samo zaradi člankov. Zato zdaj v revijo ... VRAČA NAGICE! Po svetovnem posmehu, ko je javnost pravilno napovedala, da bo Playboyu s to potezo branost drastično padla, je Cooper Hefner (sin ustanovitelja revije Hugha Hefnerja), v ponedeljek tvitnil, da se golota vrača. Sicer bo šlo za bolj blago obliko golote z zadnjicami in oprsji, mednožja pa bodo še vedno "prepovedana". Hefner je tvitnil, da golota nikoli ni bila problem in napovedal, da se revija vrača k svojim koreninam. pic.twitter.com/sL1nSF6fYC — Cooper Hefner (@cooperhefner) February 13, 2017 Prav fotografije golih žensk so tiste, ki so prodajale Playboy od ustanovitve leta 1953 naprej. Ker se je golota razpasla po internetu, je vrednost tovrstnih fotografij padla, saj danes niso več vroče blago, kot so bile nekoč. Pri Playboyu so bili zato prepričani, da nagic ne potrebujejo več in so jih preprosto ukinili. S tem so upali, da bodo med oglaševalce privabili tudi bolj sramežljiva in v družinske vrednote naravnana podjetja, a se je zgodilo ravno obratno. Revija Playboy je tako z okoli 7,1 milijona mesečne naklade v 70. letih prejšnjega stoletja danes le še nekje pri desetih odstotkih te naklade.  Oglej si še, kako danes po 40-ih izgledajo Playboyeve zajčice.