Radio1_v_zivo


Robert Roškar | 1. 2. 2017 13:07
KAJ STORITI? Telekomunikacijske storitve se bodo obširno podražile!
Najbolj bodo nastradali potrošniki
Ključne besede:     telekomunikacija    storitve    drago    podražitve    tv    Matjaž Lovše
Kaj lahko potrošniki storijo?
PRENESI DATOTEKO
Na liniji Boštjan Okorn, vodja primerjalnih testov na Zvezi potrošnikov

Zveza potrošnikov Slovenije je že pred časom poročala o podražitvah naročnin pri Telekomu Slovenije. Pri našem največjem operaterju so se odločili za ukinitev kar 16 naročniških paketov mobilnih storitev. Najbolj bodo nastradali potrošniki, ki bodo tudi za osnovno programsko shemo morali plačevati več.

 

Pro Plus je umaknil oddajanje programov Pop TV in Kanal A prek oddajnikov in sobnih anten. Podražitve za dobre tri evre so tako z marcem, praktično sočasno, napovedali vsi kabelski operaterji Telekom, Simobil (Amis) in T-2. Prav tako smo pravilno napovedali, da Telemach ne bo podražil svojih paketov, saj bo zdržal najdlje oziroma bo konkurenco spravil dobesedno na kolena, Potem, ko so vsi kabelski operaterji “kapitulirali” pred Pro Plusom, ima Telemach svojo “računico”, saj bo, poleg novih naročnikov, ki se bodo preselili iz sobnih in strešnih anten na IP televizijo in tudi preko Total TV na satelitsko sprejemanje TV signala, pridobil tudi nekaj nezadovoljnih naročnikov zaradi podražitve cen paketov pri konkurenci.

 

Kaj lahko storiš ti, kot potrošnik?

 

V skladu z Zakonom o elektronskih komunikacijah morajo operaterji potrošnike o vsaki spremembi pogojev, določenih v naročniški pogodbi, naročnike obvestiti najmanj 30 dni pred predlagano uveljavitvijo sprememb. 

Če se s spremembo ne strinjaš, imaš kot potrošnik čas in pravico, da odstopiš od naročniške pogodbe v naslednjih korakih:

 

- brez odpovednega roka

- brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja

- brez pogodbene kazni

 

 

Več pa si lahko prebereš s klikom TUKAJ!