LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

RAZKRINKALI SMO JIH: Reklamni triki, ki jim čisto vsi nasedemo!

Verjemi, da se slastnih palačink v reklami ne bi dotaknil!
Ključne besede: reklame, oglasi, hrana, triki, fotografi
Reklamni oglasi, ki oglašujejo hrano, so vedno zelo mikavni, da še tisti trenutek postanemo lačni. Ustvarjalci reklam in fotografi tovrstnih oglasov, so pač mojstri in ustvarijo trike, ki povzročijo, da se nam cedijo sline in si zaželimo hrane. Moramo priznati, da jim vedno znova uspe, kljub temu da je vse ena velika laž in gre v resnici za ''lažno hrano.''         Slastne palačinke oblite s sirupom? Še zdaleč ne, saj fotografi za ta trik uporabijo motorno olje, ki je bolj gosto in bolj temne barve, ki pričara palačnikam sladkobo in okus - predvsem za naše oči.       Glicerol ali glicerin je kemijska spojina, ki jo uporabljajo v kozmetični industriji pri pripravi krem in mil. Uporabljajo ga pa tudi pri reklamah, kjer oglašujejo morsko hrano. Morska hrana namreč zelo hitro izgubi svežino in sočnost, zato fotografi uporabljajo trik z glicerolom in vodo. Ti dve sestavini zmešajo, dodajo hrani in pričarajo njeno okusnost.       Sladoled se pod studijskimi lučmi zelo hitro topi. Zato se fotografi znajdejo po svoje in ga nadomestijo s pire krompirjem, ki mu dodajo še sladkor, sirup in druge sestavine ter ga oblikujejo v kepice. Nato ga le še prebarvajo, primerno okrasijo in sladoled je nared!         Bi kozarec hladnega piva? Seveda, da ne. Fotografi to magično peno, ki naredi pivo še bolj pitno pričarajo tako, da mu dodajo detergent, ki naredi peno zelo naravno in realno. Detergent pa ne uporabljajo samo za pivo, ampak tudi pri oglasihs s kavami.         Kosmiči, ki plavajo na mleku in se ne potopijo? Malce čudno, kajne? Seveda, če pa uporabijo folijo, ki jo prilepijo na skledo, čez pa prelijejo belo tekoče lepilo. Nato po skledi posujejo kosmiče in jih nastavijo tako, kot, da se v mleku namakajo.             Bi zapečene hrustljave kračke? Malce črnila za loščenje čevljev in že so ''pečene.''         Slastno zapačeno meso v hamburgerjih, je prav tako trik fotografov. Zapečenost mesa pobarvajo s črno barvo za poliranje čevljev.          Fotografi so tukaj uporabili plastične kocke, ki izgledajo, kot tiste, ki so zmrznjene. Led bi se namreč zelo hitro stalil.         Smetana se prav tako hitro stopi in razpacka, zato fotografi uporabijo peno za britje, ki je bolj polna in se jo da lažje oblikovati. Če ti ne bi povedali, da gre brivsko peno, razlike ne bi nikoli opazil.         Sadje v reklamah je vedno tako bleščeče in neverjetnih barv, da se vedno vprašamo ali je umetno. Gre za pravo sadje, vendar fotografi uporabijo na njem sprej za lase ali pa sadje poškropijo z dezodorantom. Ta mu da posebno svetlečo barvo in ga naredi sočnega.         Slastne barvne omake naredijo tako, da uporabijo trik z voskom. Barvni vosek stopijo in z njim pričarajo videz omake, ki jo želijo v reklami predstaviti.         Mehurčki v gaziranih pijačah zelo hitro izginejo, zato jim fotografi dodajo različne tablete, ki še dodatneje zapenijo sokove in naredijo pravi vulkan mehurčkov.          Testenine, ki so enkrat kuhane se hitro posušijo in izgubijo svoj slastni videz. Za reklamne oglase, zato uporabijo glukozni sirup, ki jim da slasten in ravnokar kuhan videz.         Piščanec za bolj poln volumen nafilajo s toaletnim papirjem in prebarvajo s temno barvo, ki mu da zapečen videz.          Piščanec v reklamah ni namreč nikoli pečen, ampak vedno surov.          Torta v oglasih je vedno tako popolna, kot bi jo narisal. Fotografi uporabijo trik s kartonom in zobotrebci. Med testo, dajo karton, nato pa ga prekrijejo s smetano.          Hamburger v reklamah? Kdo ga ne bi? Slasten, velik in zagotovo okusen. Vendar to ni čisto res. Sestavine v hamburger položijo previdno in po večini so prekrite z raznoraznimi sredstvi, ki jih ohranjajo v pravih oblikah. Nato pravilno nadevajo slastne omake, da hamburger zgleda za oči še bolj mikaven.         Sezam, ki ga vidiš na štručki ni nikoli posut, ampak ga prilepijo in razvrstijo tako, da je celotna zadeva za oči čimbolj privlačna.         Fotografi uporabijo tudi trik, da hrana izgleda pravkar kuhana in slastno dišeča. Uporabijo nekakšen dim in ga usmerijo direktno v hrano, da izgleda, kot da je vroča.