LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Začetek del na progi

Začela se je posodobitev železniške proge Zidani Most – Celje
Ključne besede: Miro Cerar , Peter Gašperšič, obnova, železniška proga, Celje - Zidani most
Danes se je začela posodobitev železniške proge Zidani Most – Celje. Začetka del na celjski železniški postaji sta se udeležila tudi premier Miro Cerar in minister za infrastrukturo Peter Gašperšič. Cerar je poudaril, se je v Sloveniji začel preporod železniškega omrežja. Posodabljanje železniške proge pa pomeni napredek, ki ga vlada spodbuja. Kot je dejal premier, bo nadgradnja železniške proge Zidani Most-Celje omogočila lažje življenje ljudi, ki živijo ob progi, slovensko gospodarstvo pa bo postalo še bolj povezano. Meni, da nadgradnja pomeni modernizacijo slovenskega železniškega omrežja, saj bo omogočila tudi odpravo ozkih grl, povečal se bo pretovor, hkrati pa se bodo zmanjšale emisije toplogrednih plinov.   Proga Zidani Most - Celje je dolga 26,2 km in je sestavni del glavne železniške proge Zidani Most - Šentilj - državna meja. Osnovni namen obnove je izboljšanje tehničnega stanje javne železniške infrastrukture, povečanje varnosti, skrajšali se bodo tudi vozni časi vlakov. V okviru prenove bodo obnovili tudi železniške postaje v Celju, Laškem in v Rimskih Toplicah, ukinili nivojske prehode, zgradili dva mostova čez Savinjo, postavili nov sistem signalno varnostnih naprav in postavili 3,5 kilometrov novih protihrupnih ograj. Zmogljivost proge se bo iz 328 vlakov na dan povečala na 354, prav tako bo večja izkoriščenost tovornih vlakov.   Nadgradnja železniške proge bo stala dobrih 282 milijonov evrov, od tega bo skoraj 91 milijonov evropskega denarja. Vsa dela naj bi bila končana do leta 2020.