Radio1_v_zivo


Imamo razlog, zakaj se v Sloveniji ne da živeti od filmske industrije
Denis Avdić Show | 16. 11. 2016 9:45
Deželak ima morda odgovor, zakaj je SAZAS nakazoval milijone v Švico
Ključne besede:     Denis Avdić Show    Deželak    Avdić    Morelj    jutro    mojradio    denar    sazas    film
Je Sazas dajal denar v napačne žepe?

''Mogoče pa so v švicarskih pisarnah rabili nove ...''
PRENESI DATOTEKO
Deželak misli, da pozna odgovor

Verjetno si že večkrat slišal, da se v Sloveniji ne da živeti od filma ter da slovenska tla žal niso plodna za tovrstne službe. Pa vendar nekje mora tičati razlog, zakaj je temu tako. Po poročanju časopisa Dnevnik je Sazas nakazoval milijone evrov v napačne ''denarnice''. Pišejo, da so kupi denarja potovali v naložbo nekega čudnega švicarskega podjetje AGICOA, ki nimajo nobenega pooblastila, da bi zastopali kogarkoli. Sazas jim je tako več let nakazoval denar v višini 8 milijonov evrov.

Denar bi moral iti v žepe naših režiserjev, šel pa je čez mejo. Tako oni tega denarja niso videli nikoli, kaj šele da bi ga dobili.Najhuje pa je to, da sploh niso vedeli, da SAZAS karkoli pobira v njihovem imenu. 

V Denis Avdić Showu so spregovorili o tej temi in Deželak misli, da ve zakaj je temu tako.



*** 

Skladno z Zakonom o medijih (ZMed) SAZAS uveljavlja pravico do odgovora, kot jo določa 42. čl. ZMed na objavljeno vsebino v tem prispevku. Njihov odgovor se glasi.


Združenje SAZAS glasbenim avtorjem zagotavlja pomemben vir dohodka. Združenje SAZAS je mednarodno zastopstvo za avtorsko pravico na ozemlju Slovenije in vsa nakazila zbranih nadomestil so skladna z dovoljenjem, zakonodajo in mednarodnimi sporazumi. Vsa nakazila v mednarodni skupnosti uveljavljeni organizaciji AGICOA v skupni višini 11,6 mio EUR, so bila zakonita in izplačana v pogodbeno dogovorjenem deležu. Avdiovizualni ustvarjalci, katerih dela so se kabelsko retransmisirala v obdobju veljavnosti začasnega dovoljenja Združenja SAZAS, so prejeli pripadajoče jim honorarje na podlagi izkazanega imetništva pravic na repertoarju. To so bili zlasti producenti, saj ostali AV ustvarjalci – tudi režiserji, niso upravičeni do tovrstnih nadomestil, ker svoje pravice pogodbeno prenesejo na producente. 

***