LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Tudi ti poznaš koga, ki najeda s temi statusi na družabnih omrežjih?

10 tipov objav, ki večini parajo živce
Ključne besede: objave, nadležne, nesprejemljivo, živci, družabna omrežja
Mislim, da ni osebe, ki med svojimi Facebook prijatelji ali sledilci ne bi imela vsaj ene osebe, ki stalno najedajo s svojimi objavami. Nekateri se smilijo sami sebi, drugi delijo vsako podrobnost iz svojega življenja, spet tretji prosijo za pozornost. Če tudi ti počneš katero od naslednjih nadležnih stvari, potem verjemi, da greš vsaj enemu od tvojih prijateljev na živce.     10. Inspiracijski citati Inspiracijski citati so super. Če pridejo od inspiracijskih ljudi. Če bi ti Martin Luther rekel, da bodi to kar si, bi ga verjetno upošteval. Ko pa to objavi neka 15-letna smrklja, medtem ko sedi na WC-ju, pa verjetno samo zaviješ z očmi in nadaljuješ z brskanjem.     9. Zdolgočaseni sebki (selfiji) Selfiji so del današnjega vsakdana, vsi smo se navadili na njih. Selfiji so zanimivi, če imaš v ozadju neko prelepo pokrajino ali znamenitost, ki jo je vredno pokazati. Dolgočasni selfiji, ki jih vedno znova posnameš v svoji sobi ali v avtu pa niso več zanimivi.   8. Nepomembni ključniki (hashtagi) Marsikdo sploh ne ve, za kaj se uporablja ključnike. Ključniki so namenjeni temu, da lažje najdemo objave, ki so povezane z neko aktualno temo. Če je na primer požar v Ljubljani, potem lahko pri objavi fotografije ali stanja dodaš #PožarLjubljana. Tako bodo vsi, ki se zanimajo za temo lahko prebrali tvoje mnenje. Nekateri pa ključnike uporabljajo kar tako. #Gre #to #na #živce #še #komu?     7. Stanja brez pomena To so tista stanja, ko nekaj napišeš in ciljaš na neko osebo, namesto da bi ji povedal svoje mnenje v živo ali pa ga vsaj označil v svoji objavi. Če na primer nekdo govori za tvojim hrbtom, ti pa objaviš stanje: »Ti kar opravljaj, vse se ti bo enkrat vrnilo!« Bla, bla bla, …     6. Prošnje za všečke in delitve Če gre za pogrešano žival in osebo, ali pa za veliko uslugo, potem je popolnoma razumno, da prosiš ljudi, če ti pomagajo z delitvijo. Če pa za všečke prosiš zato, da boš ti videti bolj popularen/a, potem verjemi, da ljudem že najedaš.     5. Stanja, ki kar iščejo pozornost Problem družabnih omrežij je, da omogočijo pozornost osebam, ki je pravzaprav ne rabijo. Te osebe nas običajno jezijo s svojimi statusi kot so »Ne morem verjeti, da se mi je to zgodilo!«, »Zbrisala bom Facebook, za vedno!« in pa »Bi lahko bil ta dan še slabši?«. Ozadja te osebe ne zaupajo, a verjetno so spet samo zamudili svoj najljubši film.   4. Statusi o dolgočasnih aktivnostih »Spančkat«, »V službi«, »Dober tek«, »Grem pod tuš« …  Pa koga to sploh zanima? Če imaš povedati kaj res zanimivega ali posebnega, ali pa če se ti je zgodila neka resnično ogromna prelomnica v življenju, potem je to pametno deliti s svetom. Če pa ležiš v postelji in gledaš v strop … Potem tega ne objavljaj, ker gre to tvoji prijateljem na živce.     3. Slike hrane Dva glavna razloga, zakaj prenehaj z objavami slik o hrani, ki jo nameravaš pojesti. Prvič, če sediš lačen v službi, je zadnja stvar, ki jo želiš videti slika zrezka in krompirčka, ki jo je nekdo objavil. Drugič pa, večino ljudi ne zanima, kaj ješ! Raje uživaj v jedi, preden se ti pohladi.   2. »To sem pa jaz čisto isti/a!« Vsi poznamo ljudi, ki objavijo neko fotografijo, kjer v obeh rokah držijo steklenico vodke ali pa nek izrek, ki naj bi jih opisoval. Nato pa zraven pripišejo še slaven stavek: »Jaz sem isti/a, hahahahha«, poleg pa prilepijo še čudne smeškote. Ok, lepo, da se zavedaš, a nas žal to popolnoma nič ne zanima.   1. »Sem jaz edini, ki bla bla bla?« »Sem jaz edina, ki ne j pice?« ne, raje »Sem edina, ki mu film 50 odtenkov sive sploh ni všeč?« ali pa še boljše »Sem edini, ki mu ženske z oblinami sploh niso všeč?« Ne, ne ne! Nisi edini/a! Samo tako informativno: na Zemlji živi še skoraj 8 milijard ljudi! In ne, nisi edini/a, nikakor ne!