Radio1_v_zivo


| 4. 7. 2016 6:05
Začenja se druga faza obnove severne ljubljanske obvoznice
Obnova obvoznice bo zaključena v sredini septembra
Ključne besede:     ljubljanska obvoznica    dela    DARS    zapore    promet
Druga faza obnove severne obvoznice prinaša nove zapore

Na severni ljubljanski obvoznici H3, kjer so se pred dvema tednoma začela obsežna obnovitvena dela, DARS v skladu s terminskim načrtom nadaljuje 2. fazo obnove.

Od ponedeljka zjutraj, 4. julija dalje bo promet potekal dvosmerno zgolj po levi polovici hitre ceste (to je na smernem vozišču od Celovške proti krožišču Tomačevo), še vedno po dveh zoženih pasovih v vsako smer, ki bodo med sabo ločeni z začasno varnostno ograjo. V drugi fazi, ki bo trajala predvidoma en mesec, bo zaradi obnove predvidoma največ dva tedna najprej zaprt tudi priključek Bežigrad (Dunajska cesta) v smeri Tomačevo-Celovška, to pomeni izvoz z obvoznice iz smeri Tomačevega ter uvoz nanjo v smeri Šiške. Nato pa bo potrebno, ko bo z napredovanjem del že možno odpreti priključek Dunajska, izmenično zapreti še priključka Savlje in Celovška. Kakor smo napovedali, bo v celotnem času druge faze obnovitvenih del zaprt tudi uvoz na hitro cesto s priključka Industrijska cona Šiška v smeri Kosez (Primorske).

Na priključku Tomačevo promet zaradi del ne bo oviran.

Odsek med Tomačevim in Celovško cesto je bil zgrajen in predan prometu leta 1983. Gre za prvo večje obnovitveno delo na tem odseku, saj so se v preteklosti izvajala le lokalna popravila asfalta, s katerimi se je zagotavljala ustrezna prometna varnost.

Obnova, ki bo zaključena v sredini septembra, vključuje zamenjavo zgornjega ustroja ceste, širitev vozišča ob zunanjem robu za vzpostavitev zapore C2+2 (dva začasna vozna pasova v vsako smer na enem smernem vozišču), lokalne sanacije in preplastitev predmetnih priključkov, zamenjavo jeklene varnostne ograje (JVO), zamenjavo betonske varnostne ograje (BVO), novo razsvetljavo, novo horizontalno in vertikalno signalizacijo, ureditev odvodnjavanja, ureditev bankin. Posebna pozornost je namenjena vodovarstvenem območju Ljubljanskega polja, saj mora izvajalec upoštevati vse ukrepe za zaščito podzemne vode.

Preusmeritev tranzitnega tovornega prometa je na južno (A2) in vzhodno (A1) ljubljansko obvoznico.