LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Dana poslovala z dobičkom

Mirnsko podjetje vlaga v razvoj in skrbi za zaposlene
Ključne besede: Dana Mirna, dobiček, Marko Hren, naložbe
Poslovni rezultati v Dani so se začeli izboljševati že lani, čutiti je bilo rahlo gospodarsko rast, zaradi česar so ljudje več trošili. V prvem četrtletju letos so prodali za skoraj 4,5 milijona evrov svojih pijač, s čimer so presegli začrtan plan za 7 odstotkov in lansko prodajo v enakem obdobju za 8 odstotkov. V štirih mesecih so ustvarili 300 tisoč evrov dobička, samo malenkost več so ga imeli lani celo leto.   Za 3 milijone evrov so prodali na slovenskem trgu, kar je približno 70 odstotkov celotne prodaje. Med izvoznimi trgi pa so največji Hrvaška, Slovaška, Rusija Kitajska in ZDA. K tako dobrim rezultatom je prispevalo več dejavnikov, je dejal direktor Marko Hren. Poleg vremena, uspešni marketinški kampanji, poenotenjem blagovnih znamk je veliko prispevala lanska naložba v tetrapak linijo.   Tudi za letos imajo začrtane nove naložbe; prvo so že realizirali – gre za posodobitev skladišča s štirimi novimi nakladalnimi rampami. S tem so povečali urejenost in varnost pri nakladanju, izboljšali pogoje zaposlenih, pridobili pa so tudi dodatne skladiščne prostore. Letos imajo sicer za naložbe namenjenih dober milijon evrov, doslej so jih porabili 480 tisoč. Do konca leta nameravajo posodobiti še računalniško opremo, jeseni pa načrtujejo tudi začetek gradnje nove hale za proizvodnjo polizdelkov.   Svojo ponudbo so razširili z novim 100-odstotnim sokom iz mešanice rdečega sadja, v skupini vod pa so dodali vodo Dana Zero. Maja so nadaljevali z oglaševanjem naravne mineralne vode Dana, ki so jo doslej promovirali pod geslom "pijem boljšo vodo". To geslo so spremenili v "pijem slovensko vodo", saj so podjetje v slovenski lasti – družine Frelih iz Šentruperta.   Dnevno naložijo okrog 200 ton izdelkov, v sezoni celo do 400 ton. Trenutno je 99 zaposlenih, ki jih še naprej želijo stimulirati ne le s plačo, ampak tudi s praktičnimi nagradami in neformalnimi druženji, s čimer jim pokažejo, da so dobri delavci za podjetje še kako pomembni.