Radio1_v_zivo


Turisti, na Hrvaškem boste zapravljali čas!
Robert Roškar | 18. 2. 2016 11:37
Hrvaška turistična skupnost si je privoščila velik spodrsljaj
Ključne besede:     hrvaška    turizem    fail
Gre za napako ali marketinški trik?

»Preden boste obiskali Hrvaško, morate vedeti … Na Hrvaškem boste zapravljali čas. Medtem ko se boste odločali, kateri od 8 nacionalnih parkov je vaš najljubši« je Hrvaška turistična skupnost (HTZ) zapisala v eni od svojih objav na socialnih omrežjih.

 

Gre za jezikovni spodrsljaj, ki je očitno nastal zaradi slabega znanja angleškega jezika, HTZ pa trdi, da gre za originalno in provokativno sporočilo, ki je na družabnih medijih poželo velik odziv. A očitno tu mislijo predvsem na rek »tudi slaba reklama je dobra«, saj se je večina odzvala z veliko mero posmeha.

 

Oglej si nekaj najboljših komentarjev na njihov spodrsljaj:

 

»Croatia will waste your time je originalno in provokativno,« pravi HTZ. Originalno bi bilo, če bi odpustili osebo, ki je to odobrila. #samopravim

 

Hrvaška gorsko reševalna služba: Dragi turisti, Hrvaška je polna življenja in ne bo zapravljala vašega časa. Nasprotno, rešili vam ga bomo! 

 

Na Hrvaškem boste zapravljali čas? Končno slogan, ki ga lahko podprem.