LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Boj človeka z naravo

Odpoved slaloma pomeni finančni udarec
Ključne besede: 52.zlata lisica, odpoved slaloma, velesalom po željah navijačev
Da organizatorjem 52. Zlate lisice po včerajšnji dopoldanski odpovedi ni bilo lahko, je gotovo. "Drži, da imamo organizatorji vsako leto veliko željo tekmo izpeljati. Res je, da tudi FIS z žirijo na čelu želi, da se tekma za svetovni pokal v Mariboru odvije," je dejal dolgoletni direktor Zlate lisice Srečko Vilar, "vendar treba je razumeti - kakor je dejal tudi Andrea Massi -, da se z naravo ne gre spopadati. Treba se je prilagoditi. Lahko pa vam povem, da če bi ponoči temperatura padla za 0,5 stopinje ali eno stopinjo, ne bi imeli težav. To govorim zato, da boste razumeli, da se nekaj dogaja z vremenom. Na splošno pa je razumljivo, da imajo vsi radi tekmo tukaj, zlasti tekmovalke, smo tekmovanje s tradicijo. Toda proti naravi ne gre!" Tekmovalke so se posledično na progo podale v slabih razmerah. Proga se je slabšala iz številke v številko. Sneg ni zadržal svoje trdote. Podlaga se je predrla. Odpoved tekme je zato povsem realna. Organizatorje to postavlja v zahteven denarni položaj. Prezgodaj je za natančne ocene, toda odpoved se bo zanesljivo poznala," je predčasno pospravljanje zaščitnih mrež in ograj iz ciljnega izteka spremljal generalni sekretar Zlate lisiceSrečko Vilar. "Tekma je bila zavarovana. Poleg tega nas čakajo še pogovori z vsemi pokrovitelji in dobavitelji. Ponavljam, odpoved pomeni finančni udarec, vseeno pa si bomo prizadevali, da ne bomo pristali globoko v rdečih številkah," se je natančnejši oceni izognil dolgoletni prvi mož mariborskega tekmovanja za svetovni pokal. Tudi v Zavodu za turizem Maribor - Pohorje se zavedajo pomena Zlate lisice za prepoznavnost Maribora kot turističnega cilja. "V povezavi z zelenim turizmom in ponudbo preživljanja prostega časa ter aktivnega oddiha pa gradimo tudi na učinkovitejši prepoznavnosti Maribora in Pohorja kot športne destinacije," iz Zavoda sporočata direktorica Janja Viher in sodelavka Tanja Srečkovič. Dodajata, da si v sodelovanju s partnerji prizadevajo, da bi dogodek še učinkoviteje izkoristili za povečan prihod tujih obiskovalcev, hkrati pa v trgovini v času tekmovanja in skozi vse leto ponujajo spominke na tematiko Zlate lisice.