Radio1_v_zivo


| 5. 11. 2015 17:56
Kranjskim vrtcem negativno mnenje Računskega sodišča
Računsko sodišče je v opravljeni reviziji ugotovilo za skupno več kot 1,2 milijona evrov nepravilnosti pri javnih naročilih.
Ključne besede:     Kranjski vrtci    Računsko sodišče    revizija    nepravilnosti    javno naročanje
Fotografija Kranjski vrtci

Marjeta Podpečan, Kranjski vrtci
PRENESI DATOTEKO
Nepravilnost pri javnem naročanju pomeni poslovanje, ki ni v vsem skladno z zakonodajo ne pomeni pa, da ni gospodarno

Računsko sodišče je revidiralo pravilnost javnega naročanja v zavodu Kranjski vrtci in mu o pravilnosti poslovanja v letih 2012, 2013 in 2014 izreklo negativno mnenje. Zavod pri izvajanju postopkov oddaje javnih naročil ni upošteval pristojnega zakona, med drugim pred sklenitvijo dodatkov k pogodbam ni pridobil potrebnega soglasja.

Računsko sodišče je v opravljeni reviziji ugotovilo za skupno več kot 1,2 milijona evrov nepravilnosti pri javnih naročilih.

Kranjski vrtci pojasnjujejo: Navedeni znesek ugotovljenih nepravilnosti glede na skupno poslovanje zavoda v triletnem revidiranem obdobju (2011-2014) predstavlja le dobre 4%, v delu porabe za stroške storitev in materiala, torej področja kjer se izvajajo javna naročila pa dobrih 12%. Zavod Kranjski vrtci zaradi desetine sredstev, ki so bila za material in storitve v letih od 2011 do 2014 porabljena glede na Zakon o javnem naročanju nepravilno, ni bil oškodovan. Nepravilnost pri javnem naročanju pomeni poslovanje, ki ni v vsem skladno z zakonodajo ne pomeni pa, da ni gospodarno oziroma je v posameznih primerih lahko celo bolj varčno, kar smo tekom revizije večkrat ugotavljali. V zavodu Kranjski vrtci, največjem tovrstnem zavodu v državi se zavedamo, da je zakonitost poslovanja pred gospodarnostjo katere pa nikakor ne zanemarjamo, zato poskušamo na celotnem delu poslovati maksimalno varčno in obenem skladno z vso veljavno zakonodajo (na strokovnem, tehničnem in poslovodskem področju). V Kranjskih vrtcih nimamo sistemiziranega delovnega mesta za vodenje javnih naročil, saj ga področni pravilnik sploh ne navaja, obenem pa spoštujemo »prepoved« sklepanja avtorskih in podjemih pogodb v javnih zavodih in posledično vsa javna naročila izvajamo z zaposlenimi delavci v strokovni službi in računovodsko – administrativni službi, kar predstavlja veliko dodatno obremenitev zaposlenih in velik finančni prihranek na eni strani, na drugi strani pa istočasno tudi posamezne nepravilnosti, ki jih poskušamo čim hitreje in učinkovito odpravljati.