Quantcast
Radio1_v_zivo


Posavje ima svoj slogan
| 12. 5. 2010 12:01
Svet regije Posavje je za enotno blagovno znamko
Ključne besede:     svet regije    Posavje polno priložnosti    Ivan Molan
logo
Priložnosti so, potrebno jih je izkoristiti.

Ivan Molan, župan Občine Brežice
PRENESI DATOTEKO
o skupni blagovni znamki

Na včerajšnji seji Sveta regije Posavje so največ časa namenili skupni blagovni znamki. "Posavje – polno priložnosti" je blagovna znamka, pod katero naj bi tržili proizvode iz vseh šestih občin, vključenih v Svet regije Posavje. To sta poleg posavskih štirih - brežiške, krške, sevniške in kostanjeviške - še občini Radeče in Bistrica ob Sotli. Brežiški župan Ivan Molan je prepričan, da če želijo dolgoročno ohraniti Posavje, tudi kot samostojno regijo, morajo imeti svojo blagovno znamko. Zdaj jo imajo in jo je treba čimveč uporabljati, tako na vseh dopisih kot tudi v vseh promocijskih akcijah in na izdelkih, da se bo ljudi čimbolj "prijela" in jim postala domača. Tudi v prihodnje želijo Posavje tržiti, tako turizem kot vse ostalo, in najlažje bodo po njegovem mnenju to dosegli, če bodo nastopali pod enotno blagovno znamko.

Celostna grafična podoba s sloganom je nastala v sklopu projekta "Naravne vrednote Posavja", za katerega je Regionalna razvojna agencija Posavja pridobila evropska sredstva.

Junija nov predsednik

Včerajšnjo sejo Sveta regije Posavje je še vodil župan Radeč Matjaž Han, ki pa mu 7. junija poteče enoletni mandat. Ker se na tem mestu vsako leto menjujejo po abecednem redu občin, bo junija predsedovanje prevzel sevniški župan Srečko Ocvirk.