LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Ambiciozni načrti

Strategija razvoja turizma
Ključne besede: strategija, turizem, Maribor-Pohorje, Zgornje Podravje, Razdevšek Milan
Zavod za turizem Maribor ima smele načrte. Razkriva jih v strategiji razvoja turizma v 22 občinah Zgornjega Podravja. Te občine naj bi sicer ponujale različne turistične produkte, a trženjsko nastopale skupaj ter iskale številne sinergijske učinke. Destinacija se bo predstavljala pod tržnim in geografskim imenom. Slednjega predstavlja ime Osrednja Štajerska, tržnega pa Maribor-Pohorje. Na začetku se bosta uporabljali obe imeni, razlaga Milan Razdevšek, direktor zavoda ter dodaja, da se bo kasneje videlo, katero ime bo pretehtalo. Sicer pa zavod v strategiji do leta 2020 načrtuje podvojitev števila turistov. 60 odstotkov naj bi bilo tujih. Njihova povprečna doba bivanja pa naj bi se podaljšala na tri dni. Osnova za vse skupaj pa naj bi bile dodatne namestitvene zmogljivosti, predvsem izven mesta Maribor. Na tretjih trgih naj bi se destinacija tržila skupaj z avstrijsko Štajersko.