Quantcast
Radio1_v_zivo


Ukrepajte takoj in preženite viruse še danes!
Oglas | 24. 9. 2021 13:31
Z uživanjem Imunoglukana si otroci in odrasli lahko okrepijo imunski sistem
Ključne besede:     Imunoglukan    okužbe    jemanje    odpornost
Okužbe lahko omilimo oz. preprečimo z znanimi ukrepi! Spodaj preverite, kateri so ti ukrepi!

Z jesenjo pride vrtec in šola, ter tudi pogoste virusne okužbe dihal pri otrocih. Kako jih lahko omilimo?

Prehladi in druge okužbe dihalnih poti so najpogostejši razlog za izostanek iz vrtca ali službe. Povzročitelji so večinoma virusi, pri čemer poznamo več kot dvesto različnih tipov, med katerimi so najpogostejši rinovirusi, virus gripe, parainfluence in adenovirusi. V šolah in vrtcih se prehladi in kašelj zlahka širijo od otroka do otroka, saj se njihov imunski sistem še ni »spoznal« z različnimi virusi, ki krožijo okoli nas.

Virusi potujejo po zraku in se prenašajo preko okuženih rok in predmetov. Ko npr. kihnemo se sprosti preko 100.000 kapljic, ki se odložijo na predmete. Tako otroci in odrasli, se okužimo ko viruse preko zraka ali rok prenesemo na očesno veznico ali sluznico dihal, kjer nato vstopajo v celice, se razmnožujejo in širijo. Virusi se najlažje širijo med ljudmi v zaprtih prostorih, v vrtcih, šolah, trgovinah in v prostorih, kjer je vlažnost zraka nižja.

Otroci se v prvih letih življenja srečajo z vrsto novih povzročiteljev na katere še niso imuni. Ko otrok začne obiskovati vrtec je mogoče računati s približno 12 bolezenskimi virusnimi okužbami na leto.

Okužbe lahko omilimo oz. preprečimo z znanimi ukrepi!
Za vas smo jih izbrali 6:

1. Pogosto umivanje rok

To je najpreprostejši in najučinkovitejši ukrep za preprečitev širjenja virusov in bakterij. Celoten potek umivanja naj traja od 20 do 40 sekund in ne pozabite tudi na hrbtišče rok. Starši bodite zgled otrokom in si tudi vi ob prihodu domov najprej umijte roke.

2. Dovolj spanca in počitka

Naše telo se med spanjem regenerira, sprosti in umiri. Poskrbite, da bo vaš otrok imel dnevno dovolj spanca. Strokovnjaki na podlagi raziskav priporočajo 11 ur za predšolske otroke, 10 ur za šolarje in 9 ur za najstnike.

3. Raznovrstna prehrana z vitamini in minerali

Vsakodnevno uživanje svežega sadja in zelenjave bo zagotovo okrepilo odpornost vašega otroka. Bodite kreativni in presenečeni boste, kako hitro bo krožnik prazen.

4. Zadosten vnos tekočine

Pitje je izjemno pomembno za ohranjanje vitalnosti. Raziskave kažejo, da so otroci in starejši pogosteje dehidrirani kot ostali, zato večkrat ponudite vodo ali nesladkan čaj otroku, četudi samo po par požirkov.

5. Veliko gibanja na svežem zraku

Telesna aktivnost drži naš imunski sistem pokonci. Vsaj 30 minut na dan bodite z otrokom na igrišču, sprehodu in preganjanju po parku.

6. Jemanje Imunoglukana P4H® z vitaminom C in cinkom

Imunoglukan P4H® ugodno vpliva na odpornost telesa, ki zaradi izčrpanosti, pogostih okužb, jemanja antibiotikov ali dolgotrajne bolezni, oslabi. Vsebujejo naravni Imunoglukan®, vitamin C in cink ter so primerni za celo družino.

Naj bo vaša odpornost za 5! 


Vitamin C in cink prispevata k normalnemu delovanju imunskega sistema. Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano.