LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Med Kranjem in Jesenicami vlaki ne vozijo

Začenja se nadgradnja gorenjske železniške proge
Ključne besede: Kranj, Jesenice, vlak, proga, nadgradnja, Podnart, Lesce
V ponedeljek, 2. novembra 2020, bo v okviru projekta nadgradnje železniške proge Ljubljana–Kranj–Jesenice–d.m. uvedena popolna zapora železniške proge na odseku med Kranjem in Jesenicami, ki bo trajala do 2. junija 2021. V času popolne zapore bo izvedena glavnina del v okviru nadgradnje železniških odsekov Podnart–Lesce Bled in Kranj–Podnart. Za prevoz potnikov bo v času popolne zapore organiziran nadomestni avtobusni prevoz.   Nadgradnja železniškega odseka Podnart–Lesce Bled, ki jo izvaja izvajalec Riko, d. o. o., v pogodbeni vrednosti 46,89 milijona evrov obsega: nadgradnjo 10,69 kilometra železniške proge v skladu z evropskimi standardi, zamenjavo zgornjega ustroja proge in sanacijo spodnjega ustroja proge, obnovo peronske infrastrukture na železniških postajališčih Otoče, Globoko in Radovljica, sanacijo predora Globoko in predora Radovljica, zamenjavo voznih vodov in nosilnih konstrukcij, sanacijo dotrajanih prepustov in premostitvenih objektov, ukinitev dveh nivojskih prehodov z izvedbo povezovalnih cest na območju krajev Podnart in Zaloše, gradnjo novega podvoza na območju kraja Zaloše, novogradnjo nadvoza nad železniško progo v območju železniškega postajališča Radovljica, gradnjo novega podhoda v km 615+465 na območju Radovljice in izvedbo protihrupnih ukrepov.   Nadgradnja železniškega odseka Kranj–Podnart, ki jo izvaja konzorcij podjetij CGP, d. d., SŽ-ŽGP Ljubljana, d. d., GH Holding d. o. o., Riko, d. o. o. in Gorenjska gradbena družba d. d., v pogodbeni vrednosti 48,92 milijona evrov obsega: nadgradnjo 11,69 kilometra železniške proge v skladu z evropskimi standardi, zamenjavo zgornjega ustroja proge in sanacijo spodnjega ustroja proge, zamenjavo vozne mreže, sanacijo podpornih in opornih zidov ter izvedbo dodatne zaščite brežin z gabioni na območju reke Save, sanacijo dotrajanih prepustov in premostitvenih objektov, ukinitev nivojskega prehoda in gradnjo novega podvoza Ovsiše pred postajo Podnart, izvedbo protihrupnih ukrepov in nadgradnjo elektro-napajalne postaje Kranj. Rok za dokončanje vseh pogodbenih obveznosti v okviru nadgradnje železniških odsekov Podnart–Lesce Bled in Kranj–Podnart je 20 mesecev od uvedbe izvajalcev v delo.