06. 02. 2020 ob 09:42
Nov Servis 48 za še boljšo komunikacijo z Celjani
Ključne besede: Celje, Servis 48, Mestna občina Celje, spletna stran
Na celjski občini so prenovili spletno storitev Servis 48, s katero lahko Celjani in Celjanke sodelujejo pri ustvarjanju boljše in lepše podobe mesta.
Storitev so izvirno predstavili leta 2005 kot prvo spletno aplikacijo te vrste v Sloveniji. V letih obratovanja se je Servis 48 izkazal kot pomembno in priljubljeno orodje za dejavno sodelovanje občanov pri vzdrževanju in izboljševanju mestne infrastrukture in zunanje podobe mesta.
S prvo prenovo leta 2015 so Servis 48 priredili sodobnim tehnologijam in navadam uporabnikov, od danes pa je na voljo že njegova tretja različica. Ta nadgrajuje izkušnjo s preprostejšim uporabniškim vmesnikom, ki uporabnike do oddaje pobud vodi po korakih. Z izboljšano povratno informacijo bodo uporabniki obveščeni o statusu reševanja oddanih zahtevkov. Poseben sklop nadgradnje je ločen namenski sistem za obravnavo zahtevkov v zvezi z javno razsvetljavo. Da bi lahko kar najhitreje odpravili pomanjkljivosti na javni razsvetljavi, je omogočena večja natančnost pri lociranju in opisovanju težav.