LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Odprta kuhna postaja kulinarično-informacijsko središče Slovenije

Ta petek zaživi nadgradnja Odprte kuhne s stojnicami kulinaričnih destinacij
Ključne besede: Odprta kuhna, Snovalec, kulinarika, Škofja Loka, Ptuj, Celje
V petek, 1. junija, bo priljubljena kulinarična tržnica Odprta kuhna na Pogačarjevem trgu v Ljubljani zaživela v novi, dopolnjeni podobi, za katero je organizacijska ekipa pred nekaj tedni prejela nagrado Snovalec. Redno ponudbo gostincev bodo namreč nadgradile dodatne stojnice ob pokriti tržnici, na katerih se bodo predstavljale slovenske kulinarične destinacije. Vsak petek se bo ponudba na teh stojnicah menjala glede na sodelujoče destinacije, s tem pa Odprta kuhna prerašča v pravo kulinarično-informacijsko središče Slovenije in k sodelovanju vabi lokalne turistične organizacije, turistične kmetije ter proizvajalce tipičnih prehranskih in kulinarično-obrtnih izdelkov. »Od prvega dne pred šestimi leti je naš cilj utrjevati položaj Slovenije na svetovnem kulinaričnem zemljevidu in krepiti osveščenost o slovenski gastronomiji tako med domačini kot med turisti. A še sami, kaj šele v tujini, se slabo zavedamo, kakšno neizmerno gastronomsko bogastvo in kako raznolika kulinarično-etnološka dediščina se v resnici skrivata v tako rekoč vsakem kotičku države. Naša misija je, da o tem ozaveščamo in te zaklade s ponosom pokažemo najširši javnosti,« je odločen Lior Kochavy, direktor in soustanovitelj Odprte kuhne. Premiera v znamenju Ptuja, Celja in Škofje Loke Na prvi razširjeni Odprti kuhni se bodo predstavile tri destinacije, in sicer Ptuj, Dežela Celjska in Škofja Loka. Zavod za turizem Ptuj bo s seboj pripeljal Turistično kmetijo Črešnik in Kmetijo Cimerman, med stojnicami na Pogačarjevem trgu pa bo svoje dobrote poleg rednih ponudnikov pripravljala znana ptujska gostilna Grabar. S celjskega konca se bosta predstavljala Kozjanski park in Turistična kmetija Arbajter, gorenjske barve pa bo zastopalo Turistično društvo Škofja Loka. Čudovite lesene izdelke za dom in kulinariko bo predstavil Atelje Mali, ljubitelji koktajlov bodo veseli gostovanja slovenskega proizvajalca žlahtnih ginov Broken Bones, svojo vizijo kulinarike v lesu in drugih lesenih daril pa bo predstavila tudi ekipa oblikovalskega Studia Drevo. Na dodatnih stojnicah razširjene Odprte kuhne bodo obiskovalci torej lahko spoznavali ponudbo slovenskih turističnih kmetij, poskusili in kupili bodo lahko za posamezno destinacijo značilne obrtniške izdelke, povezane s pripravo in postrežbo hrane, ter prehranske izdelke, kot so siri, mesnine, pijače, med, namazi, peciva in še marsikaj. Vse skupaj bo zaokrožil enostaven dostop do informacij o slovenskih kulinaričnih destinacijah, za katere bodo poskrbeli turistično-informacijski centri. Kulinarični spominki brez kiča in plastike »Na tem delu Odprte kuhne bodo Ljubljančanke in Ljubljančani za darilo ali za uporabo v domači kuhinji lahko dobili izdelke, ki jih v prestolnici sicer težko ali sploh ne najdemo, tuji obiskovalci pa čudovite spominke ali darila za najbližje. Poudariti moram, da bodo tu na voljo le vrhunski izdelki, nobenega kiča in poceni plastike, zato smo prepričani, da bo ta nadgradnja Odprte kuhne pomembno obogatila tudi ponudbo daril in spominkov v Ljubljani,« je izpostavila Alma Kochavy, vodja projekta. Še pestrejša bo tudi gostinska ponudba Vsakih nekaj tednov bo potekal tudi poseben dogodek, ko bodo gostinsko ponudbo Odprte kuhne dopolnili z nekaj izbranimi gostinskimi ponudniki kulinarične destinacije, na katero bo tedaj osredotočeno dogajanje. »Tako bodo obiskovalci poleg prehranskih izdelkov za domov na licu mesta lahko preizkusili tudi gotove jedi, si širili obzorja, dobili navdih za domače kulinarično ustvarjanje ali za obisk in nadaljnje raziskovanje posamezne kulinarične destinacije,« je pojasnila Alma Kochavy in dodala, da bodo tudi stojnice rednih ponudnikov Odprte kuhne, katerih ponudba predstavlja lokalno oziroma regionalno značilne jedi, odslej označeni z oznakami Taste Slovenia in dodatnimi informacijami. Platforma za vrhunsko promocijo Po uspešnih petih sezonah, širitvi v druga slovenska mesta, številnih obiskih tujih in domačih medijev ter prejemu nagrad sejalec in jakob je zdaj torej napočil čas za naslednji korak v razvoju Odprte kuhne. »Projekt kulinarično-informacijskega središča Slovenije smo kuhali kar nekaj časa, nagrada Snovalec, ki smo jo zanj prejeli pred nekaj tedni, pa ga je spravila v dokončno realizacijo. Želeli smo ustvariti platformo, ki bi dopolnila in zaokrožila ponudbo Odprte kuhne ter hkrati lokalnim organizacijam in ponudnikom iz vse Slovenije nudila možnost izjemne promocije med množico domačih in tujih obiskovalcev, ki ob petkih uživajo na Pogačarjevem trgu. Zato k sodelovanju prisrčno vabimo lokalne turistične organizacije, turistične kmetije ter vse, ki po Sloveniji ustvarjajo s kulinariko povezane obrtniške izdelke,« je za konec pozval Lior Kochavy.