LIVE           051300300   0802255         Frekvence

Planica 2018 - 22.-25.3. finale SP v smučarskih skokih

Športni praznik v dolini pod Poncami bo prihodnji konec tedna.
Ključne besede: Planica, skoki, praznik, OK Planica,
Drago Bahun, predsednik OK Planica Smučarski skoki oz. poleti so v zadnjih letih zelo popularni, njihova popularnost raste. Trdno sem prepričan, da ima Planica pri tem posebno mesto. Vsak tekmovalec si želi, da bi ravno v Planici dosegel največje uspehe in zato smo letos naredili novo nagrado imenovano »Planica7«. S tem sem trdno prepričan, da bomo dodali še dodatno težo poletom v Planici. Nagrada bo v višini 20.000 švicarskih frankov, dobil jo bo tisti, ki bo zbral največ točk v sedmih tekmovalnih serijah od četrtka do nedelje. To je posebna nagrada, ki jo uvajamo v Planici in bo poleg ostalih dnevnih nagrad tudi specifika same Planice. Janez Hrovat, župan Kranjske Gore Občina Kranjska Gora, katere del je tudi Nordijski center Planica, je izredno ponosna na finale svetovnega pokala v poletih, ki je letos na tem nivoju že šesto po vrsti v občini Kranjska Gora. To je kot češnja na torti. Gostili smo že pet tekmovanj nivoja svetovnega pokala od poletnega svetovnega pokala v nordijski kombinaciji preko Zlate Lisice do svetovnega pokala v tekmovanju invalidov, moškega svetovnega pokala v alpskem smučanju in svetovnega pokala v tekih, ki je izpadel izredno dobro. Občina se izredno zaveda promocijske in vsesplošne koristi tega dogodka. Vsem velika hvala pri pomoči in sodelovanju od Smučarske zveze Slovenije do prostovoljcev, OK Planica in NC Planica za izredno dobro sodelovanje z občino.  Jože Ajdišek, logistična služba Prometna ureditev je že vrsto red nespremenjena. Nekoliko smo spremenili le prioriteto parkiranja v bližini same prireditve v Planici. Tam bodo prvi avtobusi, oni so prioriteta. Tu gledamo na trajnostni razvoj Planice. V soboto imamo ob največjem obisku organizirano selekcijo na izvozu iz avtoceste, kjer avtobuse in kombije brez nalepk preusmerimo na plato. Tam se vstopnice eventualno lahko dokupijo in vozila se vrnejo na pot proti Planici. Letos imamo v Planici skoraj dokončano krožišče. Obenem v Kranjski Gori postavljamo začasno krožišče pod policijo t. j. na križišču regionalne ceste in Borovške ceste. Križišče je relativno nevarno, zato želimo doseči varnost in hkrati večjo pretočnost. Projekt "Z vlakom v Planico" ima novost. Letos zagotavljamo odvoz z vseh rednih vlakov od četrtka do nedelje iz Planice in nazaj.  Krožni prevozi z avtobusi z Jesenic z vlakov je brezplačen za obiskovalce. Drugi krožni prevoz je iz Kranjske Gore iz več, ustrezno označenih lokacij, za obiskovalce in še ena linija za akreditirano osebje. Krožni avtobusi za obiskovalce začnejo voziti v četrtek ob 7.30 uri, v petek ob 10. uri, v soboto ob 6. uri in v nedeljo ob 6.30 uri. Za novinarje bodo krožni prevozi začeli voziti v četrtek izpred Hotela Kompas v četrtek ob 6.45 uri, v petek ob 10.00 uri, v soboto in nedeljo pa ob 6. uri zjutraj. Jelko Gros, vodja tekmovanja Lani in letos smo naredili enako, a lani je sonce sodelovalo z nami in smo na koncu naredili le še fine nastavitve. Letos narava ni pomagala pri pripravi skakalnice, imamo 5000 kubičnih metrov snega, ki ga moramo izvoziti z letalnice. Na parkiriščih je prav tako ogromno odvečnega snega, okrog 30000 kubičnih metrov odvečnega snega, nova pošiljka pa prihaja že v ponedeljek. Pričakujemo dodatnih 30 cm snega, ki ga bo prav tako potrebno odstraniti. Ljudje naj se zavedajo, da je v Planici zima, stali bodo na snegu, tisti, ki imajo vstopnice za tribune, pa bodo sedeli na tribunah, ki niso ogrevane. Letalnica je na zaletišču že več ali manj pripravljena. Finiširamo zaletišče. Danes imamo mikro nastavitve. Geometer kontrolira ali je profil zaletišča pravi. Naša želja je, da bo letalnica pred napovedanim sneženjem več ali manj pripravljena, tako da sneg le še odstranimo. Prvi polet bo opravljen v sredo med deseto in enajsto uro. Kdo bo letel prvi, se bomo odločili po zadnjem treningu predskakalcev, ki zdaj trenirajo v Planici. Vesel sem novega formata tekmovanja, kar zagotavlja napetost do zadnjega poleta v sezoni. Za vsak skok se bo potrebno potruditi, da bo tekmovalec dobil še dodatno nagrado. Format tekmovanja, ki ga imamo v Planici od četrtka do nedelja prinaša tudi to, da finale v Planici še bolj zacementiramo v koledarju FIS. Norvežani pritiskajo s svojo turnejo, mislijo, da so že kar bolj pomembni kot mi. Želijo, da bi se pri njih končala sezona, a to se umiri, ko vidiš, da je v Vikersundu med 5 in 10 tisoč gledalcev, pri nas pa vsi vemo kakšna kulisa ljudi se zbere pod letalnico. Vreme bo prav tako sodelovalo z nami.