LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Vrhniška turistična spletna stran beleži odličen obisk

Visit Vrhnika je lani presegla 240.000 ogledov
Ključne besede: Visit Vrhnika, turizem, obisk, spletna stran
Spletna stran Visit Vrhnika je v preteklem letu presegla 240.000 ogledov, kar je za 50 odstotkov več kot leta 2015. Uporabniki, ki jih je bilo v povprečju preko 5.700 mesečno, so se na strani v povprečju zadržali okoli dve minuti, zvesto pa se je nanjo vračalo kar 40 odstotkov obiskovalcev spletne strani. Vedno več uporabnikov pa spletno stran obišče z mobilnim telefonom ali tablico. Največ ogledov ima vstopna stran, sledi ji koledar dogodkov oz. prireditev, nato stran s fotonatečajem lepote Vrhnike, na kateri ste pridno glasovali za svoje najljubše fotografije, takoj za tem pa je že na vrsti angleška različica vstopne strani.