LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Rogovi ponyji se vračajo

V Gorenju so odkupili blagovno znamko Rog
Ključne besede: Gorenje, Rog, Franjo Bobinac, BTC, Jože Mermal, pony
Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac in predsednik uprave BTC Jože Mermal sta danes podpisala pismo o nameri, s katerim obe družbi napovedujeta sodelovanje pri obujanju blagovne znamke koles Rog. S prevzemom blagovne znamke Rog nameravata Gorenje in BTC najprej ponuditi osveženo in izboljšano različico priljubljenih koles pony, ki se bodo na slovenske ulice v osveženi podobi vrnili prihodnjo pomlad, nato pa sledijo še gorska, cestna in električna kolesa.   Z blagovno znamko Rog bo upravljala novoustanovljena družba GOR Kolesa, ki bo kot vsaka nova dejavnost v Skupini Gorenje najprej delovala v obliki start-up podjetja. Kot pravi direktor Rok Lesjak, se bodo pri ponudbi koles usmerili v srednji cenovni razred, s poudarkom na zagotavljanju kakovosti in dizajnu, z lastno dejavnostjo raziskav in razvoja ter lastno montažo. V začetku bodo v GOR Kolesih zaposlili približno deset ljudi, sčasoma pa se bo številka z rastjo proizvodnje in prodaje povečevala.   Blagovna znamka Rog ima tako kot Gorenje več kot 60-letno zgodovino in je bila najbolj priljubljena znamka koles na področju držav nekdanje Jugoslavije, Rogova kolesa pa so izvažali tudi v tujino. Prepoznavnost znamke je še danes izjemna – Rogova kolesa pozna kar 92 odstotkov Slovencev, zato sta se Gorenje in BTC odločila, da z združenimi močmi kultne ponyje in druščino v prepoznavni, a osveženi in izboljšani podobi prihodnjo pomlad znova vrneta na ulice.   "V Gorenju imamo ustrezno znanje in izkušnje, ki jih lahko izkoristimo, da damo nov zagon in vrnemo ponos eni od legendarnih slovenskih blagovnih znamk," je dejal predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac. "Prepoznali smo naraščajoč trend tako pri množičnosti in priljubljenosti kolesarstva, kot na področju e-koles in se odločili pridobiti blagovno znamko, ki ima na tem področju velik potencial za ponovno rast."