LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Težko turistično leto

Gostje so za enako ceno zahtevali več
Ključne besede: terme Maribor, poslovanje, načrti
Terme Maribor so se morale za stabilno poslovanje v letu 2009 pošteno potruditi. Tudi to družbo je namreč zaznamovala recesija, ki se je kazala predvsem v upadu obsega povpraševanja ter pritisku na zniževanje cen storitev. Terme so dobrih 640.000 evrov dobička dosegle predvsem s fleksibilnostjo cen in dobro razvojno politiko družbe. Težke gospodarske razmere so zaznamovale tudi prvo trimesečje letošnjega leta. Kljub temu pa je Termam Maribor zaradi dobre zime uspelo zelo dobro zapolniti hotel Habakuk. Mestni turizem je dosegel lansko povprečje, a se zdaj že izboljšuje. Sicer pa želijo v letošnjem letu doseči okoli 10-odstotno rast turističnih dejavnosti.  Terme Maribor bodo prav tako nadaljevale z investicijami; v hotelu Piramida so že obnovili 35 sob, nadaljevali bodo tudi s projektom Piramida II, ki zajema obnovo ostalega dela hotela in dograditev poslovnega objekta. Obnova sob in posodobitev ponudbe se obeta tudi hotelu Habakuk.