LIVE           051300300   0802255         Frekvence
 

Drugi tir moramo zgraditi

Prvi mož železnic prepričuje vlado
Ključne besede: Slovenske Železnice, Luka Koper, drugi tir Divača - Koper
„Drugi tir Divača - Koper je za Slovenske Železnice enako pomeben kot za Luko Koper, če ne še bolj.“ To nam je dejal prvi mož železnic Dušan Mes in dodal, da tako kot je bila nujna sanacija slovenskega bančnega sektorja na ravni državi, je za Slovenske Železnice in logistični sektor nasploh pomebna investicija v drugi tir. „V nasprotnem primeru bosta železniška infrastruktura in luka izgubljali na pomenu. Hkrati pa bo izgubila tudi Slovenija kot država, saj se jo bodo pomembne evropske transportne poti popolnoma izognile, s tem pa tudi industrija, ki potrebuje sodobno infrastrukturo," je še prepričan Mes, kot pravi bidrugi tir v 15 letih podvojil prihodke železnic in prinesel od 30 do 40 milijonv evrov dobička v segmentu tovornega prometa, projekt pa je možno izpljeti veliko cene od 1,4 miliarde evrov, kar smo lahko o stroških cene polsušali v zadnjih letih.